اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وحدت

همایش آیین برادری در فهرج برگزار شد

به مناسبت هفته وحدت همایش آیین برادری در مسجد اهل سنت علی‌آباد چاهدگال فهرج برگزار شد.

همایش آیین برادری در فهرج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، به مناسبت هفته وحدت همایش آیین برادری با حضور جانشین فرمانده سپاه ‌ثارالله‌ کرمان و جمعی از مسئولان محلی صبح امروز در مسجد اهل سنت روستای علی‌آباد چاهدگال فهرج برگزار شد.

محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان در این مراسم با اشاره به توطئه‌های گسترده استکبار علیه ملت ایران اظهار داشت: دشمنان نمی‌خواهند ایران اسلامی که داعیه‌دار دین خدا و دستورات دین خدا است در منطقه رشد کند.

وی افزود: استکبار همواره با توطئه‌های گسترده به دنبال نابودی ما بوده‌اند که تمام توطئه‌ها و نقش‌های آنها به خواست الهی نقش بر آب شده است.

مطهری با اشاره به اقدامات نظامی استکبار علیه ملت ایران و توطئه‌های مکرر عنوان کرد: به خواست الهی تاکنون تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

وی از دستگیری یک پزشک عمومی فعال در فضای سایبری و عامل رسانه بیگانه در استان خبر داد و گفت: با هوشیاری فرزندان این مرز و بوم این شخص فریب خورده دستگیر شده است.

مطهری با اشاره به فعالیت‌های دشمن در جنگ نرم تصریح کرد: ‌امروز یک هزار و 700 شبکه ماهواره‌ای ‌علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند‌.

وی بر وحدت شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: با وحدت خود دشمن را مانند گذشته مأیوس و ناامید کنیم.

محمد برزنگ فرماندار فهرج در این مراسم با اشاره به نقش ولایت و رهبری در ایجاد وحدت و همبستگی اظهار داشت: با ولایت و رهبری توانستیم در مقابل دنیای کفر بایستیم.

وی بیان داشت: امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است تا با جنگ و خونریزی‌ مسلمانان را نابود کند.

برزنگ با اشاره به وحدت بر‌ادران شیعه و اهل سنت در فهرج عنوان کرد: اهل سنت و شیعه همچون برادر در کنار هم زندگی می‌کنند و هیچگونه مشکلی ندارند.

مولوی نظام‌الدین نصرتی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر‌ فهرج در این مراسم با قرائت اشعاری با پشتیبانی از ولایت و رهبری بر وحدت و همبستگی مسلمانان تاکید و جنایات صهیونیست‌ها را در منطقه محکوم کرد.

محمد برجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در این مراسم اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است و توطئه‌های آنها با رهبری و هوشیاری مردم نقش بر آب می‌شود.

وی گفت: برادران اهل سنت و شیعه با حضور خود در این همایش اعلام کردند که با وحدت و همدلی خود همیشه در صحنه‌اند و از ارزش‌های انقلاب‌ دفاع می‌کنند و همواره پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

انتهای پیام/80013/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول