اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران:

تاسیس بانک توسعه تعاون در ارجمند منوط به اختصاص مکانی مناسب است

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران گفت: تاسیس این بانک در ارجمند منوط به اختصاص مکانی مناسب از سوی مسئولان شهرستان فیروزکوه است.

تاسیس بانک توسعه تعاون در ارجمند منوط به اختصاص مکانی مناسب است

محمد امیری امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در خصوص تاسیس شعبه بانک توسعه تعاون در شهر ارجمند اظهار کرد: بانک مرکزی در خصوص ایجاد شعبه در این بخش نظر مساعد دارد.

وی تصریح کرد: در صورت آماده بودن مکانی مناسب، نسبت به افتتاح باجه بانک توسعه تعاون در شهر ارجمند اقدام خواهد شد. 

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران اضافه کرد: امیدواریم با ایجاد هماهنگی، تعامل و هم‏‌اندیشی بین مسئولان، کمک بزرگی به مردم زحمت‏کش کشور به ویژه شهرستان فیروزکوه شود.

وی اضافه کرد: توجه به مردم و فعالان اقتصادی بدون تردید پیشبرد و تعالی اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت. 

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران افزود: بانک توسعه تعاون که حدود چهار سال از زمان تاسیس آن گذشته است، با وجود اینکه در گذشته هم به صورت صندوق تعاون کشور به ارائه خدمات می‏‌پرداخت، فعالیت‏‌های خوبی در راستای کمک به بدنه اقتصاد جامعه داشته است.

امیری ادامه داد: این بانک در راستای اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری و تحقق بندهای 44 و 43 قانون اساسی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون با سرمایه‏‌ای بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان ایجاد شد که این کمکی چشم‌گیر به حساب می‌‏آمد، ولی کافی نبود؛ با توجه به این موضوع، اهداف و آرمان‏‌های این بانک هنوز محقق نشده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران اظهار کرد: تحقق اهداف بانک توسعه تعاون بیشتر کمک خود بخش تعاون را می‏‌طلبد؛ سازمان‏ها و نهادهای دیگر کشور نیز می‌‏توانند به نوعی به این بانک کمک کنند و بانک‏‌های دیگر هم باید درگیر این امر شوند.

امیری اضافه کرد: امکاناتی که در اختیار این بانک قرار گرفته واقعاً کم است و اعتقاد داریم که حداقل 25 درصد امکانات بیشتر باید در اختیارمان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در سیستم بانکی کشور مخصوصاً بانک‏های توسعه‏‌ای و دولتی دارای دو بخش هستیم؛ یکی از این بخش‏‌ها منابع تکلیفی و دولتی است که بانک توسعه تعاون تفاهمنامه و قرارداد عاملیت مختلفی  را با سازمان‏ها ایجاد کرده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون شرق استان تهران گفت: در سنوات گذشته، در این بخش تولید خوبی شده است؛ البته این موضوع در شهرستان فیروزکوه خیلی مشهود نبود.

انتهای پیام/2568/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول