اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت، در بازدید از بیمارستان‌های کاشمر عنوان کرد

تلاش برای رفع کمبودها و ارتقاء شاخص‌ها

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: قول دادن در این بازدیدها مدنظر نیست اما در راستای رفع کمبودها و ارتقاء شاخص‌های این حوزه از هیچ کوششی دریغ نکرده و از زیرمجموعه خود حمایت کنیم.

تلاش برای رفع کمبودها و ارتقاء شاخص‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در میان استقبال مسئولان شهرستان وارد کاشمر شد و در ابتدا با حضور در مزار شهدا با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس به زیارت مرقد امامزاده سید حمزه (ع) از فرزندان امام هفتم رفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در ادامه از بخش‌های مختلف در بیمارستان‌های حضرت ابوالفضل (ع) و شهید مدرس بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌دهی، کمبودها و مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان کاشمر قرار گرفت.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان بازدید یک ساعته خود از 2 بیمارستان کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: کمبودهایی در مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان احساس می‌شود که در راستای گسترش و ارتقاء خدمات‌درمانی آن برنامه‌ریزی و اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان این که در این سفر فرصتی برای بازدید از مراکز بهداشتی در این شهرستان فراهم نشد خاطرنشان کرد: اعتقادمان بر این است که بهداشت مقدم بر درمان است به همین دلیل اگر مردم به موضوع پیشگیری توجه داشته باشند دیگر نیازی به مراجعه به مراکز درمانی نخواهند داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان این که تعامل و همدلی مسئولان شهرستان با مجموعه بهداشت و درمان قابل تقدیر است تصریح کرد: کاستی‌هایی که وجود دارد از ناحیه ماست و امیدواریم با تقویت این حوزه و جبران کمبودها بتوانیم زمینه همت و تلاش را در این شهرستان ارتقاء بخشیم.

قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر این که هدف از بازدیدها تنها آشنایی با خدمات، فعالیت‌ها، کمبودها و درخواست‌های حوزه بهداشت و درمان است، یادآور شد: قول دادن در این بازدیدها مدنظر نیست اما در راستای رفع کمبودها و ارتقاء شاخص‌های این حوزه از هیچ کوششی دریغ نکرده و از زیرمجموعه خود حمایت کنیم.

انتهای پیام/2202/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول