اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

ساختمان بیمارستان شهید مصطفی مناسب بیمارستان نیست

معاون پشتیبانی استانداری ایلام گفت: ساختمان بیمارستان شهید مصطفی مناسب بیمارستان نیست.

ساختمان بیمارستان شهید مصطفی مناسب بیمارستان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، اسماعیل رستمی در کمیسیون ماده 39 استان ایلام اظهار داشت: بسیاری از ساختمان‌های تحت تملک استانداری بدون در نظر گرفتن مسائل قانونی به دیگر دستگاه‌ها واگذار شده‌اند که حسب دستور معاون وزیر کشور این ساختمان‌ها باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

معاون پشتیبانی استانداری ایلام همچنین با اشاره به احداث بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌های مهران، دهلران، ایوان و چرداول ادامه داد: این بیمارستان‌ها عمدتا در فضایی بیمارستانی بیش از جمعیت این شهرستان‌ها احداث شده‌اند و دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند دیگر ساختمان‌های خود در این شهرستان‌ها را برای استفاده دیگر ادارات مازاد اعلام کند.

وی همچنین با اشاره به بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) شهر ایلام خاطر نشان کرد: ساختمان این بیمارستان نیز در ابتدا جهت هتل احداث شده و کاربری گردشگری داشته است اما به دلیل ضرورت‌های زمان جنگ تحمیلی به صورت بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته که در حال حاضر ساختمان آن مناسب بیمارستان نیست و بهتر است که فضای دیگری جهت بیمارستان در نظر گرفته شود و این ساختمان در اختیار استانداری یا میراث فرهنگی قرار گیرد.

رستمی تأکید کرد: دستگاه‌های دولتی که نیاز به اجاره فضاها و اماکنی برای استفاده اداری دارند، باید تأییدیه کمیسیون ماده 39 را برای تأمین اعتبار دریافت کنند. 

انتهای پیام/2246/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول