اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان:

تأخیر در احداث مصلای اصفهان قابل توجیه نیست

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طولانی شدن روند اجرایی مصلی قابل توجیه و در شأن مردم ولایتمدار کلان‌شهر اصفهان نیست.

تأخیر در احداث مصلای اصفهان قابل توجیه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، عبدالرسول جان‌نثاری در جریان بازدید از پروژه مصلی، از تلاش و زحمات متصدیان اجرای این پروژه تقدیر و اظهار کرد: پروژه بزرگ مصلای اصفهان به‌عنوان یکی از آثار ارزشمند و خاص معماری کشور مطرح است و به‌عنوان نماد شهری باید با رعایت مباحث فنی و اجرایی آن به طرحی ماندگار تبدیل شود.

وی طولانی شدن روند اجرایی مصلا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان اصفهانی را قابل توجیه و در شأن مردم ولایتمدار کلان‌شهر اصفهان ندانست و از مسئولان کشور و استان خواست برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه مصلا از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان  آمادگی شورای اسلامی شهر اصفهان برای هر نوع همکاری در جهت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه مصلای بزرگ این شهر را اعلام کرد و استفاده از فضاهای موجود در این پروژه برای انجام مناسبت‌های خاص را مورد تاکید قرارداد و افزود: دسترسی مصلا به انواع حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه قطار شهری ضروری است و باید این مهم در دستور کار مسئولان اجرایی این پروژه قرار گیرد.

عضو دیگر کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در شأن مردم اصفهان نیست که در بدترین شرایط جوی و در سرما و گرما در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در میدان امام حضور یابند، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری پروژه مصلای بزرگ اصفهان را مورد تاکید قرارداد و گفت: مسئولان اجرایی این پروژه باید پدافند غیرعامل در این مجموعه را مورد توجه جدی قرار دهند.

سردار کریم نصر اصفهانی وی توجه به مباحث فنی، تخصصی، طراحی، ایمنی، امنیتی، ترافیکی و پارکینگ و دسترسی‌های پروژه مصلای بزرگ اصفهان را خواستار شد و افزود: مسئولان اجرایی این پروژه باید با مناسب‌سازی این ساختمان زمینه سهولت در رفت‌وآمد جانبازان و معلولان را فراهم نمایند.

انتهای پیام/2301/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول