اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

غربی‌ها به تعهدات خود پایبند باشند

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: اکنون زمان آن رسیده که غربی‌ها به تعهدات خود وفادار باشند.

غربی‌ها به تعهدات خود پایبند باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساوجبلاغ ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: زمان آن رسیده که غربی‌ها نسبت به تعهدات خود وفادار باشند و براساس توافقات به عمل آمده عمل کنند.

وی ادامه داد: هرچند که در هفته‌های اخیر کنگره آمریکا در مسیر خلاف تعهدات حرکت کرد اما حرکت در خلاف مسیر تعهدات بیشتر چهره واقعی غرب را برای ملت ایران روشن می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و افزود: اتحاد و همدلی یکی از مهمترین رموز موفقیت ملت ایران در برهه‌های مختلف است لذا مردم هرگز نباید این اتحاد را فراموش کنند.

امام جمعه ساوجبلاغ با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین نشسته است، تأکید کرد: دشمنان هرگز دست از توطئه‌های خود بر نمی‌دارند لذا ما همیشه باید هوشیار باشیم و آگاهانه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی داشتن وحدت و همدلی را مهمترین عامل موفقیت در برابر توطئه‌های دشمنان عنوان و اظهار کرد: دشمنان همیشه از اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان در هراس بوده‌اند لذا این مهم هرگز نباید به دست فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/2302/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول