اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

بحران سوریه تا زمان دخالت غربی‌ها ادامه خواهد داشت

امام جمعه خرم‌آباد گفت: بحران سوریه تا زمان دخالت غربی‌ها ادامه خواهد داشت.

بحران سوریه تا زمان دخالت غربی‌ها ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: امروز سایه استکبار شوم جهانی بر سر مسلمانان برای تفرقه بین شیعه و سنی است.

وی افزود: فرقه وهابیت و گروه‌های تکفیری امروز بلایی هستند که به جان مسلمانان افتاده‌ و فضاسازی می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: فرقه وهابیت و گروه تکفیری با حضور در عراق، لبنان، افغانستان جنایات می‌کنند که این‌ها هیچ‌کدام با سیره پیامبر (ص) سازگاری ندارند.

میرعمادی یادآور شد: این گروه‌ها خطرناک‌ترین گروه‌هایی هستند که برای جهان اسلام ایجاد تفرقه می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه وهابیت و تکفیری با انفجارهایی که در سوریه و دیگر کشورها انجام داده‌اند بحران درست کرده‌اند.

میرعمادی تصریح کرد: تا زمانی که کشورهای غربی از تروریست‌های سوریه حمایت می‌کنند، بحران سوریه حل نمی‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در هفته وحدت شیعه و سنی باید بیدار شوند زیرا عامل وحدت مسلمانان پیامبران اکرم (ص) بوده است.

میرعمادی یادآور شد: پیامبر به 2 چیز یکی قرآن و دیگری عترت سفارش کرده است که آن‌ها مایه نجات جهان اسلام و وحدت اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ما باید راه پیامبر را طی کنیم، خاطرنشان کرد: از ادارات، مردم، اصناف و ... انتظار داریم که جشن و سرور گسترده‌ای را در سطح لرستان انجام دهند.

وی با اشاره به میلاد پیامبر خاطرنشان کرد: روز میلاد پیامبر به عنوان اخلاق و مهرورزی نامگذاری شده است.

ولادت پیامبر سرآغاز همه برکات است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: معجزه‌هایی که در این روز اتفاق افتاده مانند ویران شدن کاخ مدائن، خشک شدن دریاچه و ... نشان‌دهنده بشارت میلاد پیامبر (ص) و پایان ظلمت‌ها و جهل و نادانی، اختلافات، تفرقه و بت‌شکنی بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ما باید در این ایام با پیامبر بیشتر آشنا و صبر و استقامت ایشان را در برابر مشکلات و بندگی خدا در زندگی خود سرلوحه قرار دهیم.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: گروه فداییان اسلام در جریان اسلامی معاصر نقش تاثیرگذار و فوق‌العاده‌ای داشته است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش به عنوان گسترده‌ترین و مهمترین نهاد آموزشی و فرهنگی است که این نهاد رسالت خطیری در تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان دارد.

میرعمادی گفت: طبیعی است که این رسالت خطیر به تنهایی با مسئولیت آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست و سایر نهادها باید آموزش و پرورش را در این رسالت خطیر کمک کنند.

وی در ادامه به آغاز به کار طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا خاطرنشان کرد: این طرح آرزوی دیرینه مردم دیار لرستان بوده است.

میرعمادی تصریح کرد: اگر طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد به سرانجام برسد شاهد پرواز عتبات عالیات و مکه مکرمه از فرودگاه خرم‌آباد هستیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: توسعه فرودگاه در رشد و توسعه همه جانبه استان نقش اساسی دارد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی غزه گفت: به دلیل فاجعه انسانی که در غزه اتفاق افتاد این روز به نام غزه نامگذاری شده است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: پیروزی غزه مایه رسوایی غرب شد و دنیای غربی که ادای حقوق بشر می‌کردند در ماجرای غزه سکوت کردند و تنها کشوری که به داد مردم بی‌پناه غزه رسید ایران اسلامی بود.

میرعمادی گفت: مسئله فلسطین متعلق به جهان اسلام است و دشمن می‌خواهد فلسطین که نماد مسلمانان است را از بین ببرد.

فلسطین پاره تن جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز جهان اسلام در دفاع از فلسطین که پاره تن جهان اسلام است باید متعهد باشند و جنایاتی که مدعیان حقوق بشر انجام می‌دهند را بازگو کنند.

انتهای پیام/85001/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول