اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نطنز:

اعمال وهابیون با نسل‌کشی شارون ملعون تفاوتی ندارد

امام جمعه نطنز گفت: اعمال وهابیون با نسل‌کشی شارون ملعون تفاوتی ندارد.

اعمال وهابیون با نسل‌کشی شارون ملعون تفاوتی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علی‌رضا طاحونی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: وهابیت ملعون و تکفیری‌های خدانشناس با حرکات خود و با مسلمان کشی که به راه انداخته‌اند، دشمنان اسلام را شاد کرده و باعث خوشحالی آن‌ها شده‌اند.

وی افزود: تکفیری‌ها و وهابی‌ها در کشورهای سوریه، مصر، لبنان، عراق و غیره با کشتار مسلمانان پا جای پای صهیونیسم می‌گذارند و مسلمانان را به یاد خوارج می‌اندازند که در صدر اسلام مشکلات فراوانی را برای پیامبر رحمت(ص) و امام علی(ع) ایجاد کردند.

امام‌ جمعه نطنز خاطرنشان کرد: اعمال به دور از انسانیت این گروه ظالم، انسان را به یاد نسل‌کشی شارون ملعون می‌اندازد که در صبرا و شتیلا زنان و کودکان و مردان فلسطینی را قلع‌وقمع می‌کرد و در پایان عمر این ظالم، همه دیدیم که با چه خفت و خاری مرد.

وی با ابراز تأسف از حمایت آل سعود از وهابی‌ها گفت: متأسفانه دولت سعودی با دامن زدن به حواشی و مسائل مختلف، سعی دارد تا اسلام را از مسیر اصلی منحرف کند و میلیاردها دلار را برای این کار صرف کرده است و حتی سلاح و نفرات خود را هم به سوریه فرستاده و عملاً از نسل‌کشی این گروه ظالم حمایت می‌کند.

طاحونی در خاتمه سخنان خود با اشاره به هفته وحدت و لزوم وحدت و همبستگی بین مسلمانان به‌خصوص شیعه و سنی بیان کرد: وحدت بین مسلمانان، به‌خصوص بین شیعیان و اهل تسنن همیشه دارای اهمیت بالایی بوده است و اکنون با توجه به اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، این موضوع بیش‌ از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/63025/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول