اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود:

ویژه برنامه‏های دهه فجر در بسیج هنرمندان شاهرود اجرا می‏شود

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: ویژه برنامه‏های دهه فجر با مشارکت و حضور هنردوستان در بسیج هنرمندان شاهرود اجرا می‏شود.

ویژه برنامه‏های دهه فجر در بسیج هنرمندان شاهرود اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، عباس اعتماد در بازدید مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه شاهرود از کانون بسیج هنرمندان این شهرستان، به برنامه‏های این کانون در دهه فجر اشاره کرد.

وی گفت: برگزاری مسابقه ساخت مترسک‏های استکباری در راهپیمایی 22 بهمن، گلباران قبور شهدا و اجرای برنامه‏های نمادین و... نیز طبق سنوات گذشته، از برنامه‏های اجرایی کانون بسیج هنرمندان شاهرود با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در دهه فجر است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود همچنین گفت: وحدت و انسجام بین شیعه و سنی در کشور اسلامی‏مان، نعمت است.

اعتماد ضمن تبریک ایام ربیع و هفته وحدت گفت: باید قدر نعمت وحدتی که برادران سنی و شیعه با انسجام در تمام کشور با هم زندگی می‏کنند، را بدانیم و امروز ما بزرگ‏ترین نعمت که همان امنیت است، را به برکت خون شهیدان انقلاب داریم و انقلاب اسلامی نیز ثمره خون شهدا و نیت خالصانه امام و مقاومت فرزندان انقلاب است.

وی در ادامه افزود: اهمیت برگزاری باشکوه هفته وحدت بر هیچ کس پوشیده نیست؛ چرا که یکی از مهم‌ترین محورهای این هفته لزوم توجه به اتحاد و وحدت بین مسلمانان به‌ ویژه شیعه و سنی است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود افزود: برگزاری برنامه‌های هم‌اندیشی بین مسلمانان زمینه‌ساز تقویت وحدت است و همه ما باید به این برنامه‌ها توجه خاص داشته باشیم؛ چرا که توان آنان را در برابر دشمنان، صدها و هزارها برابر مى‏کند و موجب سربلندى و عزت و اقتدار بى‏نظیر آنان در سراسر جهان خواهد شد.

اعتماد با اشاره به اینکه از افتخارات این کانون بهره‏گیری از اساتید مجرب در رشته‏های مختلف هنری مثل موسیقی و هنرهای تجسمی، شعر و... در قالب گروه‏های صالحین است از گروه نمایشی دختران بهشت (ویژه خواهران) که در عین رعایت حجاب کامل کارهای نمایشی انجام می‏دهند، نام برد.

انتهای پیام/74006/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول