اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود:

نظام صالحین در اقشار بسیج با قدرت پیگیری شود

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: نظام صالحین باید در اقشار بسیج با قدرت و جدیت پیگیری شود و توجه به این موضوع سبب ایجاد شبکه‏ای قوی از نیروهای فعال بسیجی خواهد شد.

نظام صالحین در اقشار بسیج با قدرت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام سید رضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای بسیج اقشار سپاه شاهرود با موضوع صالحین که با حضور فرماندهان حوزه‏ها و اقشار بسیج در سالن اجتماعات جلسات بسیج طلاب و روحانیان این شهرستان برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت بر برگزاری جلسات منظم صالحین در اقشار بسیج تاکید کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری هدفمند و با برنامه حلقه‏های صالحین در پایگاه‏ها و اقشار بسیج باید به طور جدی دنبال شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود تصریح کرد: نظارت و بازدید از حلقه‏های صالحین پایگاه‏ها و بررسی مشکلات و موانع اجرای حلقه‏ها می‏تواند در انجام مؤثر و سودمند این حلقه‏ها در اقشار مختلف بسیج اثرگذار و سودمند باشند.

مرتضوی با بیان اینکه باید در هفته وحدت تلاش شود در حلقه‏های صالحین در خصوص اتحاد و وحدت جلسات برگزار شود، افزود: در هفته وحدت حلقه‏های صالحین پایگاه‏ها و اقشار بسیج در جهت تبیین وحدت جهان اسلام و دیدگاه‏های پیامبر و قرآن در این زمینه بحث و گفت‌وگو کنند.

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود تصریح کرد: عملکرد اقشار مختلف بسیج در صالحین مبنای فعالیت‏های آنان است و باید به این موضوع مهم و راهبردی بیش از گذشته توجه کرده و پایگاه‏های خود را توجیه کنند.

مسئول راهبردی سپاه شاهرود نیز در سخنانی با تاکید بر کادرسازی در بسیج گفت: ما نیازمند کادری مجرب و توانمند برای آینده کشور و بسیج هستیم و باید این کادرسازی را در حلقه‏های صالحین دنبال کنیم.

حسین گرزین افزود: تلاش ما در مرکز راهبردی ناحیه این است که بتوانیم با برنامه‏ریزی و استفاده از نیروهای متخصص و توانمند و مشورت با آن‌ها در جهت هرچه بهتر برگزاری برنامه‏های بسیج کوشا باشیم.

گفتنی است، در این جلسه فرماندهان حوزه‏ها و اقشار بسیج در خصوص برنامه‏های صالحین و مشکلات و موانع آن‌ها و راه حل‏های پیشنهادی بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/74007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول