اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر:

امنیت اجتماعی و ملی در گرو وحدت مسلمانان است

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: امنیت اجتماعی، ملی و مذهبی در گرو وحدت مسلمانان جهان اعم از اهل تشیع و تسنن است.

امنیت اجتماعی و ملی در گرو وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، منصور شوقانی ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: هفته وحدت یادگار عظیم و ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این هفته از 2 منظر قابل توجه است؛ اول اینکه نامگذاری آن در ایام تولد حضرت ختمی مرتبت که ابتدای آن به نقل پیروان سنی و پایان آن به عقیده شیعیان است.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: نامگذاری هفته‏ای به نام وحدت توسط امام خمینی (ره) به منظور جلوگیری از اختلاف‏افکنی دشمنان میان پیروان 2 مذهب شیعه و سنی در کشور بوده است.

وی ادامه داد: اختلاف میان شیعه و سنی امنیت اجتماعی و ملی را به خطر می‏اندازد و موجبات شادی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می‏کند بنابراین حفظ وحدت یکی از ضروریات است.

پیروزی انقلاب اسلامی یکی از آثار پربرکت وحدت اسلامی است      

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: مسلمانان در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام بارها شاهد تلاش دشمنان قسم‏خورده برای بر هم‌ زدن وحدت اسلامی مسلمانان بوده‏اند و بارها دشمنان با حربه‏های گوناگون سعی در از بین بردن اسلام و اندیشه‏های ناب آن از جهان هستی داشته‌اند که به ناکامی منجر شده و خواهد شد.

شوقانی در ادامه دلیل ناکام ماندن آن‌ها را وحدت و بصیرت مسلمانان دانست و گفت: هرگاه دشمنان تلاش کردند در این وحدت خللی وارد کنند و یا از طریق فتنه جمعی مسلمانان را از بصیرت بر امور و فهم حقیقت باز دارند، رهبر انقلاب اسلامی ایران همواره به منظور تحقق وحدت میان مسلمانان تلاش کردند.

وی افزود: هم‏اکنون نتیجه این وحدت و همدلی را در الگو قرار دادن انقلاب ما و حرکت مردم کشورهای مختلف و وحدت آن‌ها در برابر هرگونه ظلم و ستم مستکبران به چشم می‏بینیم.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر در خاتمه به برنامه‏های این هفته اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست بصیرتی و دعای ندبه و وحدت با حضور یگان‏های مسلح نظامی و انتظامی و عموم مردم و برپایی نماز وحدت این نیروها در لشکر 58 ذوالفقار درجزین از جمله مهم‏ترین برنامه‏های این هفته است.

انتهای پیام/74007/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول