اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش‌ و پرورش دماوند:

برنامه‌‏های ویژه دهه فجر در مدارس دماوند اجرا می‏‌شود

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان دماوند گفت: برنامه‌های ویژه دهه فجر در آستانه فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مدارس دماوند اجرا می‏‌شود.

برنامه‌‏های ویژه دهه فجر در مدارس دماوند اجرا می‏‌شود

محمد مشهدی‌عباسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد:‌ با توجه به اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر هستیم،‌ مدیران مدارس شهرستان دماوند باید خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه آماده کنند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال صحیح و دقیق دستاوردها و وقایع دوران انقلاب اسلامی به نسل جدید گفت:‌ در حال حاضر، نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب در آموزش‌ و پرورش در حال تحصیل هستند.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان دماوند افزود: طبیعی است که در صورت بیان نکردن وقایع انقلاب اسلامی و تبیین آن، این نسل‏‌ها احساس نامأنوسی با انقلاب خواهند داشت.

مشهدی‏‌عباسی ادامه داد:‌ بر همین اساس، مدیران مدارس باید تبیین وقایع انقلاب را به صورتی که برای دانش‌آموزان جذابیت داشته باشد، مد نظر داشته باشند.

وی در این زمینه پیشنهاد استفاده از سخنرانان انقلاب اسلامی را مطرح کرد و افزود: سخنرانان باید از افرادی باشند که در دوران انقلاب اسلامی در شهرستان دماوند فعالیت داشته و با بیان خاطرات خود برای دانش‌آموزان، صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی را بازسازی کنند.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان دماوند همچنین بر ضرورت استفاده از سخنرانان متعدد به ویژه برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه تأکید کرد؛ چراکه دانش‌آموزان دبیرستان درآستانه ورود به جامعه دانشگاهی و اجتماعی کشور هستند.

انتهای پیام/2568/ت20‌/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول