اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

پی‌گیری مشکلات پیست اسکی کاکان توسط مسئولان استانی

برای پی‌گیری مشکلات موجود، تعدادی از مسئولان استانی از پیست اسکی یاسوج واقع در منطقه کاکان بازدید کردند.

پی‌گیری مشکلات پیست اسکی کاکان توسط مسئولان استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی صبح امروز به همراه معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از پیست اسکی کاکان بازدید کردند.

در این بازدید یک ساعته که خبرنگاران نیز حضور داشتند معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پی‌گیر مشکلات پیست اسکی کاکان شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید اظهار کرد: این پیست یکی از مکان‌های سیاحتی ورزشی کشور در جنوب غربی ایران است و جز نادرترین مناطق در جنوب کشور است که دسترسی به آن برای مردم خونگرم جنوب در فصل زمستان میسر خواهد بود.

محمدی ادامه داد: به همین دلیل مسئولان کشوری و استانی وظیفه دارند برای ایجاد زیرساخت‌های مطلوب در آن اقدام لازم را انجام دهند تا کسانی که از نقاط مختلف کشور و حتی از کشورهای حوزه خلیج فارس به این مکان می‌آیند بهره لازم را ببرند.

این مسئول ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تا رسیدن به یک پیست کامل و در شأن منطقه و استان کارهای زیادی باید در آن صورت گرفته و اعتبارات زیادی لازم دارد.

محمدی گفت: به دنبال این هستیم که به صورت مقطعی نیازهای اولیه را برطرف کنیم و به همین دلیل جلسه‌ای در استان برگزار می‌کنیم.

وی گفت: ولی لازمه رسیدن به یک پیست مطلوب برنامه‌ریزی بلندمدت و همچنین تدوین طرح جامع پیست اسکی کاکان است که این مشکلات را در شورای ورزش استان پی‌گیری می‌کنیم.

وی افزود: با استفاده از اعتبارات استانی و ملی به دنبال رفع مشکلات پیست اسکی کاکان هستیم.

انتهای پیام/2571/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول