اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اطلاع‏رسانی اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

درونی‏سازی فرهنگ وقف در گرو تلاش رسانه‏هاست

مدیر روابط عمومی و اطلاع‏رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در برهه کنونی، بدون تردید درونی‏سازی فرهنگ وقف در گرو تلاش رسانه‏هاست.

درونی‏سازی فرهنگ وقف در گرو تلاش رسانه‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، بهنام مطلبی اظهار کرد: شکی نیست که روابط عمومی به عنوان قلب تپنده یک دستگاه اجرایی تاثیر بسزایی در ایجاد ارتباط بین بدنه جامعه و حاکمیت دارد.

وی تصریح کرد: از این رو، تمام فعالیت‏هایی که در روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان انجام می‏شود، با همین رویکرد است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‏رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: مدیر روابط عمومی باید بتواند ارتباط سازنده‏ای بین دستگاه اجرایی و آحاد مردم جامعه برقرار سازد و در عین حال، تعامل خود را با سایر دستگاه‏های هم‏سو نیز به خوبی حفظ کند.

مطلبی اضافه کرد: هنگامی که فعالیت‏ها در این راستا باشد، به طور قطع نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: موفقیت روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز در سال‏های اخیر بیشتر به دلیل توجه به این اصل مهم بوده است و از این پس نیز همواره تلاش می‏شود روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بتواند نقش خود را در درونی‏سازی فرهنگ وقف و توجه به موقوفات و اماکن متبرکه در مردم و همچنین توجه دادن سایر نهادهای اجرایی به موقوفات و اماکن متبرکه ایفا کند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‏رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: به نظر می‏رسد رمز اصلی موفقیت در این عرصه، بهره‏گیری از ظرفیت عظیم مردمی و استفاده از توانمندی‏های رسانه‏ای در مسیر رسیدن به اهداف پیش‏بینی شده باشد.

مطلبی بیان داشت: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در سال‏های اخیر همواره جزو یکی از روابط عمومی‏های فعال بین دستگاه‏های اجرایی استان بوده است و در عین حال در سطح کشور نیز توانسته به خوبی درخشش داشته باشد.

وی تصریح کرد: کسب رتبه برتر بین مسئولان روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در چهار سال متوالی از سال 89 تا 92، کسب عنوان کارشناس نمونه کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 89، کسب رتبه برتر در سومین همایش وقف و رسانه سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان مسئول روابط عمومی فعال و نوآور، عضویت در کمیته روابط عمومی بیست و هشتمین تا سی‏امین دوره مسابقات بین‏المللی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و کسب رتبه روابط عمومی برتر استان سمنان در سال جاری از جمله این موفقیت‏هاست.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول