اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان:

72 درصد کاشانی‌ها بیمه تأمین اجتماعی هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: 72 درصد از جمعیت مردم کاشان زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

72 درصد کاشانی‌ها بیمه تأمین اجتماعی هستند

علی‌اصغر دادخواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از جمعیت 340 هزار نفری کاشان 240 هزار نفر زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که 72 درصد جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به وجود 18 هزار و 350 نفر بیمه شده بازنشسته مستمری‌بگیر در کاشان تصریح کرد: تاکنون 6 هزار کارگاه طرف قرارداد با تأمین اجتماعی در این شهرستان با تکمیل لیست بیمه‌ای خود، آن را به صورت حضوری تحویل شعب تأمین اجتماعی داده‌اند که از امروز به صورت اینترنتی می‌توانند لیست‌های بیمه خود را ارسال کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کاشان جزء اولین شهرستان‌های کشور است که توانسته‌ایم مجوز طرح ارسال اینترنتی لیست کارگری کارفرمایان را اخذ کنیم.

به گفته وی ارسال اینترنتی لیست‌های بیمه سبب جلوگیری از تردد 6 هزار کارفرما به شعب تأمین اجتماعی می‌شود و در هزینه‌های مالی و زمانی کارفرمایان صرفه‌جویی می‌شود.

وی در مورد بیمه خبرنگاران بیان داشت: خبرنگاران فعال شهرستان طبق جدول مخصوص وزارت ارشاد با ارسال تعداد خاص خبرهای ماهانه خود و  تائید اداره ارشاد و معرفی به تأمین اجتماعی مشمول بیمه می‌گردند.

وی در مورد دریافت حق فرانشیز از خبرنگاران زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی اظهار بی‌اطلاعی کرد و یادآور شد: این موضوع را پیگیری کرده و نتیجه آن را اعلام می‌کنم.

دادخواه همچنین در مورد بخشودگی جرایم کارفرمایان کارگاه‌های بزرگ استان اصفهان عنوان کرد: با نمایندگان مجلس موضوع را مطرح کرده‌ایم و در هفته‌های آتی با حضور نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی در اصفهان موانع موجود برطرف می‌شود.

انتهای پیام/63010/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول