اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

زمینه فعالیت بخش خصوصی در دولت تدبیر و امید تقویت می‌شود

استاندار قم با اشاره به رای مردم به دولت اعتدال و ایجاد روحیه کار و تلاش گفت: مردم و بخش خصوصی پس از روی کار آمدن تدبیر و امید در راه اعتلای میهن اسلامی بیش از پیش فعالیت می‌کنند.

زمینه فعالیت بخش خصوصی در دولت تدبیر و امید تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار با آیت‌الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تبریک ایام ولادت پیامبر اعظم و امام صادق (ع) از بسیج شدن همه مسئولین استان برای خدمت‌رسانی به مردم خبر داد.

وی با اشاره به رای مردم به دولت اعتدال و ایجاد روحیه کار و تلاش گفت: مردم و بخش خصوصی پس از روی کار آمدن تدبیر و امید در راه اعتلای میهن اسلامی بیش از پیش فعالیت می‌کنند.

استاندار قم اضافه کرد: امیدوارم با کمک خداوند و بهره‌گیری از سخنان و رهنمودهای ارزشمند علمای اعلام بتوانیم گام‌های موثری در توسعه همه‌جانبه استان قم برداریم.

آیت‌الله ممدوحی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش از انتخاب ایشان به سمت استاندار قم ابراز خرسندی کرد و افزود: شما در سنین پایین و از روزهای آغازین انقلاب شکوهمند اسلامی مدیریت نقاط حساسی را بر عهده داشته‌اید و این نعمت بزرگی است که خداوند به استان قم عنایت کرده است.

وی با اشاره به دیدارهای اخیر استاندار قم با مراجع عظیم‌الشان گفت: پشتیبانی خوب علماء اعلام، حوزه‌های علمیه و مردم از شما، مهمترین سرمایه شما در پیشبرد اهداف عالی استان خواهد بود.

آیت‌الله ممدوحی مسئولیت‌های استاندار را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: تنها با انتخاب معاونین و مدیران توانمند و متعهد می‌توان این بار سنگین را به دوش کشید.

انتهای پیام/2258/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول