اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد

پایگاه‎های بسیج سنگر دفاعی در برابر تهدیدهای گسترده دشمن

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز پایگاه‎های بسیج سنگر دفاعی در برابر تهدیدهای گسترده دشمنان داخلی و خارجی علیه انقلاب اسلامی هستند.

پایگاه‎های بسیج سنگر دفاعی در برابر تهدیدهای گسترده دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در گردهمایی مشترک فرماندهان پایگاه‏های بسیج نجف اشرف و مسئولان گردان امام حسین(ع) که در سالن جلسات این حوزه برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و امام صادق(ع) بیان کرد: الگوی حرکتی بسیج برگفته از اسلام ناب و فرهنگ عاشورا است و باید این الگو در جامعه ترویج و گسترش یابد.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با توجه به تحولات جامعه حرکت کنیم و با شناخت نیازهای جامعه و توجه به تحرکات جهانی به وظایف خود عمل کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: امروز پایگاه‎های بسیج سنگر دفاعی ما برابر تهدیدات گسترده دشمنان داخلی و خارجی علیه انقلاب اسلامی هستند.

مطهری تصریح کرد: توجه به معنویت، ایمان، اخلاق، معرفت و بصیرت در جامعه بسیار مهم و حیاتی است و بسیجیان ما باید در این موارد حساسیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه حلقه‏های صالحین در جهت تقویت این موارد تشکیل شده است، افزود: باید حلقه‏های صالحین با خودسازی در تلاش برای جامعه‏سازی نیز برآیند و الگویی برای مردم منطقه جغرافیایی خود باشند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: تقسیم برنامه‏ها در بسیج به گونه‏ای انجام گرفته که مسئولیت برنامه‏های نظامی و آموزشی به گردان امام حسین(ع) واگذار شده و پایگاه‏ها باید تعامل لازم را در این خصوص داشته باشند.

مطهری اظهار کرد: تعامل این دو نهاد موجب ارتقای هرچه بیشتر بسیجیان ما در ابعاد مختلف معرفتی بصیرتی، نظامی و مهارتی و بسیجی ما آماده برای دفاع از کشور می‏شود.

وی تأکید کرد: بسیج تمام تلاش خود را در حفظ ارز‏ش‏ها و آرمان‏های انقلاب اسلامی انجام می‏دهد و باید همه به این موضوع توجه ویژه و راهبردی داشته باشند.

انتهای پیام/74007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول