اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته وحدت

دارالقرآن بسیج میامی افتتاح شد

دارالقرآن بسیج شهرستان میامی هم‏زمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و هفته وحدت افتتاح شد.

دارالقرآن بسیج میامی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مسئول نظام صالحین شهرستان میامی ظهر امروز در آیین افتتاح دارالقرآن بسیج سپاه ناحیه میامی که با حضور فرماندهی سپاه ناحیه میامی و تعدادی از مسئولان و بسیجیان شهرستان برگزار شد، گفت: مهم‏ترین اهداف افتتاح دارالقرآن بسیج، شناسایی افراد توانمند در زمینه‏های مختلف قرآنی، شناسایی و سازماندهی حلقه‏های قرآنی فعال است.

حجت‏الاسلام والمسلمین اباذر محمدی بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در زمینه‏های حفظ، قرائت و ترجمه و مفاهیم قرآنی از جمله فعالیت‏های قرآنی این دارالقرآن خواهد بود.

فرمانده بسیج عاشقان ولایت شاهرود نیز از کسب رتبه اول فرهنگی پایگاه بسیج عاشقان ولایت شاهرود در سطح استان سمنان خبر داد.

محسن مریدیان گفت: با توجه به ارزیابی انجام شده توسط سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، واحد فرهنگی این پایگاه مقام اول استان را از آن خود کرد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما همانطور که بارها امام راحل و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند «انقلاب فرهنگی و اعتقادی» بوده است و اصل کار ما در انقلاب اسلامی ایجاد فرهنگ و فرهنگ‌سازی اسلامی است.

فرمانده بسیج عاشقان ولایت شاهرود افزود: دشمنان ما با توجه به این موضوع از ابتدا در تلاش بوده‌اند که با ابزار مختلف این انقلاب اسلامی و حکومت الهی را سرنگون کنند و اکنون با برنامه‌های فرهنگی می‌خواهند فرهنگ ما را دچار مشکل کنند.

مریدیان خاطر نشان کرد: دشمن با فرهنگ به مقابله با فرهنگ آمده است و می‌خواهد از این طریق به نظام اسلامی ما ضربه وارد کند و این انقلاب فرهنگی را متوقف و از بین ببرد.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر فشار و تحریم جوابگو نیست و باید از طریق فرهنگ این نظام را تحت تأثیر قرار دهند و برای همین هم از تمام ابزار فرهنگی خود با هزینه‌های سنگین علیه اسلام بهره‌برداری می‌کنند.

این کارشناس سیاسی سپاه شاهرود بیان کرد: باید هوشیار باشیم و از تلاش دست بر نداریم؛ چرا که اسلام دین تلاش، مجاهده و صبر و استقامت است و باید در این مسیر با برنامه‌های فرهنگی در برابر آنان صف‌آرایی و مقابله کرد.

فرمانده بسیج عاشقان ولایت شاهرود اظهار کرد: بسیج و بسیجیان به عنوان فرهنگسازان انقلاب اسلامی باید خودسازی را شروع و بعد دگرسازی کنند و اینها همه با بصیرت، معرفت و تربیت دنی محقق خواهد شد.

مریدیان افزود: توجه به فرهنگ غنی اسلام ناب باید به همت بسیج در جامعه گسترش یابد و بسیجیان مروج فرهنگ اسلامی در جامعه پیرامونی و در جهان باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم در این جنگ فرهنگی پیروز بیرون آییم، باید بصیرت و آگاهی خود را بالا برده و تلاش کنیم جامعه را نیز آگاه و هوشیار کنیم.

این کارشناس سیاسی تأکید کرد: تلاش ما در بسیج باید فرهنگی باشد و تمام ابعاد انقلاب اسلامی را از دید فرهنگی تبیین و بررسی و در جامعه بسط و گسترش دهیم تا دشمنان همچنان ناکام و سرخورده بمانند.

انتهای پیام/74007/ل40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول