اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

امیدواریم شاهد درخشش و نمایش شایستگی‌ داوران ایرانی در برزیل باشیم

پس از مشخص شدن حضور کامرانی‌فر به عنوان کمک‌داور ذخیره جام جهانی فوتبال 2014، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با دو داور خراسانی کاندیدای حضور در این رقابت‌ها دیدار کرد و گفت: امیدواریم شاهد درخشش داوران ایرانی در برزیل باشیم.

امیدواریم شاهد درخشش و نمایش شایستگی‌ داوران ایرانی در برزیل باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این دیدار که با حضور محمد جهانی‌فر سرپرست هیئت فوتبال استان و علی امیری رئیس کمیته داوران این هیئت برگزار شد، سیدعلی اکبر هاشمی‌جواهری ضمن تقدیر از عملکرد داوران خراسانی در فوتبال کشور آنها را مایه مباهات ورزش استان دانست.

وی گفت: خوشبختانه طی چند سال گذشته همواره شاهد حضور درخشان داوران استان در رده‌های اول فوتبال کشور بوده و از این بابت بسیار خوشحالیم.

هاشمی‌جواهری اظهار داشت: همین که تا این مرحله در جمع داوران منتخب دنیا حضور داشته‌اید مایه افتخار و مباهات بوده و جای تقدیر بسیار زیادی دارد، هر چند شایستگی شما بسیار بالاتر از این است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه انتخاب نشدن سخندان به عنوان کمک‌داور جام جهانی برزیل ذره‌ای از شایستگی‌های این داور خراسانی کم نمی‌کند، تاکید کرد: جامعه ورزش استان به شما افتخار می‌کند و امیدواریم شاهد قضاوت تیم داوران ایرانی و نمایش شایستگی‌های آنان در برزیل باشیم.

وی گفت: تداوم این مسیر موفقیت‌آمیز برای جامعه فوتبال استان رسالت بزرگ شما است و قطعا نام شما در ورزش خراسان رضوی برای همیشه ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول