اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

برنامه‏‌های کیفی ویژه دهه فجر در فیروزکوه اجرا شود

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: برنامه‌‏های کیفی ویژه دهه مبارک فجر در فیروزکوه باید اجرا شود و همه خود را در این راستا مسئول بدانند.

برنامه‏‌های کیفی ویژه دهه فجر در فیروزکوه اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: دهه فجر ایامی بابرکت است که حتما باید قدر و منزلت آن را دانست و از آن حراست کرد.

وی با اشاره به لزوم تبیین فرمایشات امام راحل (ره) در دهه فجر افزود: وظیفه مسئولان، نگهداری و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ از این رو، باید ایام دهه فجر را گرامی و زنده نگه ‌داشت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه، انقلاب اسلامی را نهضتی دینی و اعتقادی برشمرد و گفت: دیگر انقلاب‌های جهان، عمق این انقلاب را نداشتند و امام باعث شد تا ایران به عنوان یکی از پرافتخارترین نظام‌های دنیا مطرح باشد.

مهری با تأکید بر حضور پرشور تمام رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان روابط عمومی ادارات در برنامه‌های دهه فجر، خواستار استفاده از فرصت پیش روی برای تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امام راحل (ره) به عنوان احیاگر دین مبین اسلام و مردم، از عوامل تأثیرگذار در پیروزی انقلاب بودند و خون صدها هزار شهید بیمه‌گر انقلاب ماست.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: امروز مرزبندی نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی کاملا مشخص است و بر اساس راهبردهای مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در تمام حوزه‌های دفاعی، هسته‌ای، نانو و... مانند نگینی درخشان در خاورمیانه و جهان می‌درخشد.

اجرای برنامه‌های کیفی در روزهای 12 تا 22 بهمن، تشکیل ستادهای مشابه در بخش‌ها به مسئولیت بخشداران و استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شوراهای اسلامی، دهیار‌ی‌ها و بسیج در برگزاری مراسم دهه فجر نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست، همچنین بر لزوم تشکیل مستمر جلسات کمیته‌های ستاد و تشکیل و راه‌اندازی نمایشگاه درون سازمانی شامل فعالیت‌ها و دستاوردهای ادارات و اطلاع‌رسانی عمومی در فیروزکوه تاکید شد.

انتهای پیام/2568/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول