اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه دبیری تبریز:

نخستین جام قهرمانی را برای فوتسال تبریز به ارمغان خواهیم آورد

مدیر باشگاه دبیری تبریز گفت: نهایت تلاش تیم فوتسال دبیری تبریز قهرمانی در ایران بوده و امیدواریم نخستین کاپ قهرمانی در فوتسال و فوتبال را برای تبریز به ارمغان آوریم.

نخستین جام قهرمانی را برای فوتسال تبریز به ارمغان خواهیم آورد

فرزین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد بازی تیمش با شهرداری تبریز اظهار کرد: همیشه دربی‌ها حساسیت خود را دارند، اما تیم دبیری بدون توجه به حساسیت موجود بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و از موقعیت‌های خود استفاده کرده و با این پیروزی ضمن پاره کردن نوار شکست ناپذیری تیم شهرداری تبریز به صدرنشینی‌های خود تداوم بخشید.

وی گفت: سال گذشته هر دو بازی را به شهرداری واگذار کردیم که یکی با اشتباهات داوری بود و در بازی رفت نیز موقعیت‌های فراوانی را از دست داده بودیم و تنها پنج بار توپ بازیکنان ما به تیر دروازه شهرداری  برخورد کرد، اما در بازی برگشت موفق شدیم نخستین پیروزی برابر شهرداری را کسب کنیم.

دبیری گفت: شهرداری تبریز تیمی خوب و یک دست بود و در دو سال گذشته اسکلت اصلی خود را حفظ کرده و  بازی‌های خوبی را از خود ارائه می‌دهد و باید به بازی جوانمردانه این تیم نیز اشاره کنم.

وی در مورد اظهار نظر سرمربی تیم شهرداری تبریز مبنی بر توهین تماشاگران دبیری گفت: فلیم بازی موجود است و این بازی نیز به صورت زنده از تلویزیون پخش شد و  کاملا مشخص است که تماشاگران تیم دبیری به هیچ عنوان به تیم شهرداری تبریز توهین نکرده‌اند.

هنوز 10 هفته از مسابقات مانده است

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: با پیروزی برابر تیم شهرداری تبریز فاصله ما با نزدیک‌ترین تیم در جدول به 6 امتیاز افزایش یافت، اما هنوز 10 هفته از این مسابقات باقیمانده و باید همچنان پیروزی‌های تیم را تداوم داد تا به نخستین قهرمانی فوتبال و فوتسال در آذربایجان‌شرقی منجر شود.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر عملیات غیرصنعتی ماهشهر گفت: تیم دوم خوزستان هفته گذشته در تبریز هلال احمر که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است را مغلوب کرده و یک رده خود را از قعر جدول جدا کرده است و  برابر ما با انگیزه بالایی بازی خواهند کرد تا بتوانند صدرنشین را متوقف کنند، اما بازیکنان دبیری حریف خود را دستکم نگرفته و با تمام قوا و برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت.

فرزین دبیری تنها مشکل تیمش در بازی برابر نماینده ماهشهر را سه اخطاره بودن جواد اصغری‌مقدم ذکر کرد.

مدیر باشگاه دبیری تبریز در مورد بازی حساس تیمش برابر گیتی پسند اصفهان در جمعه هفته آینده گفت: این بازی نیز همانند سایر بازی‌ها فقط سه امتیاز برای ما داشته و امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت تماشاگران تیم دبیری بتوانیم برابر این تیم نیز به پیروزی دست یابیم.

انتهای پیام/60001/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول