اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی اردبیل:

رشته هاکی در اردبیل تنها با یک سالن فعالیت می‌کند

رئیس هیئت هاکی اردبیل گفت: همه سالن‌های رشته هاکی در اردبیل به دلیل عدم تامین اعتبار تعطیل است و فعالان این رشته تنها با وجود یک سالن و بدون مربی به کار خود ادامه می‌دهند.

رشته هاکی در اردبیل تنها با یک سالن فعالیت می‌کند

اکبر اکرامی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: رشته ورزشی هاکی داخل سالن و روی چمن، یک رشته ورزشی بومی و ایرانی است که در جهان نیز به نام ایران ثبت شده است و به همین دلیل سعی بر آن داشتیم تا این رشته را در استان اردبیل فعال کرده و سرپا نگه داریم.

وی تامین نشدن اعتبار را مشکل اصلی و عمده این رشته ورزشی اعلام کرد و یادآور شد: متاسفانه هیچ کمک مالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و اسپانسرها صورت نمی‌گیرد و به دلیل عدم تامین اعتبار تمام سالن‌های رشته ورزشی هاکی در استان اردبیل تعطیل بوده و فقط سالن 17 شهریور با برگزاری دو جلسه در هفته و بدون مربی به فعالان در این زمینه خدمات ارائه می‌کند.

اکرامی یادآور شد: تهیه تجهیزات و وسایل رشته هاکی هزینه بالایی دارد و به همین دلیل این نوع رشته ورزشی با استقبال کمی روبرو است.

رئیس هیئت هاکی اردبیل ادامه داد: بیشتر قهرمانان این رشته ورزشی در رده‌های سنی مختلف و در بخش آقایان و بانوان از شهرستان نقده است و این امر به دلیل حمایت اسپانسرهای این منطقه از این رشته ورزشی است که متاسفانه در اردبیل اسپانسرها به علت مشکلات پرداخت مالیات به سازمان اقتصاد و امور دارایی تمایلی به سرمایه‌گذاری ندارند که امیدواریم این مشکل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و سازمان امور اقتصادی و دارایی رفع شود.

وی افزود: اگر هزینه‌ای که برای برخی از رشته‌های ورزشی مانند فوتبال می‌شود در دیگر رشته‌های ورزشی از جمله رشته هاکی سرمایه‌گذاری شود این رشته نیز حرفی برای گفتن در عرصه ملی و بین‌المللی خواهد داشت.

اکرامی با اشاره به مقام‌های به دست آمده در سال‌های گذشته بیان کرد: رشته هاکی استان اردبیل چهار سال پی در پی قهرمان کشور بوده و سه سال پیش دو نفر از ورزشکاران اردبیلی این رشته به تیم ملی هاکی دعوت شده‌اند اما به دلیل عدم حمایت مالی انتقال این دو ورزشکار به تیم ملی انجام نگرفت.

انتهای پیام/62003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول