اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

ایمن‌سازی جاده‌ها با وجود واحدهای صنعتی در اصفهان دشوار است

مدیرکل راه و شهرسازی ‌اصفهان گفت: 8 هزار واحد صنعتی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند که همین مسئله فشار قابل‌ملاحظه‌ای به شبکه راه‌ها وارد کرده و فراهم کردن بستر ایمن‌سازی را برای متولیان جاده‌ای دشوار کرده است.

ایمن‌سازی جاده‌ها با وجود واحدهای صنعتی در اصفهان دشوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمود محمودزاده اظهار کرد: استان اصفهان از لحاظ حمل‌ و نقل بار در رتبه اول و در حمل‌ و نقل مسافر رتبه دوم کشور است و علاوه بر مرکزیت استان اصفهان، 8 هزار واحد صنعتی در این استان فعالیت می‌کنند که همین امر باعث فشار قابل‌ملاحظه‌ای در شبکه راه‌های استان شده و فراهم نمودن بستر ایمن‌سازی را برای متولیان جاده‌ای دشوار کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به کاهش چشمگیر تلفات و تصادفات جاده‌ای در استان اصفهان اظهار داشت: در طول 6 سال گذشته با اقدامات موثر این اداره کل و همکاری کلیه نیروهای امداد جاده‌ای با نصب علائم و حذف نقاط پرحادثه درصد تلفات جاده‌ای در استان اصفهان از رقم بالای 1000 به کمتر از 500 کاهش پیدا کرده است که برای رسیدن به استاندارد جهانی نیاز به تلاش بیشتر دارد.

محمودزاده علت اصلی تصادفات در استان اصفهان را ناشی از خواب‌آلودگی، خستگی و واژگونی عنوان کرد و ادامه داد: طبق آمار 52 درصد از این حوادث به دلیل واژگونی و خواب‌آلودگی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تهیه طرح جامع ایمنی برای 6 محور استان اصفهان خبر داد و گفت: این طرح در دو محور پرترافیک و ترانزیتی استان، محور شیراز از پل راهداران تا بهارستان  و پلیس‌راه مبارکه تا شهرضا در حال اجرا است که بر اساس این طرح تمامی ضعف‌های مربوط به جاده ایمن‌سازی و اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/2301/‌ش‌/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول