اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مولوی احمد نارویی:

علما از هزاران نقاط مشترک مسلمان برای ایجاد وحدت بهره ببرند

معاون‌ دارالعلوم زاهدان گفت: علما از هزاران نقاط مشترک مسلمان برای ایجاد وحدت بهره ببرند

علما از هزاران نقاط مشترک مسلمان برای ایجاد وحدت بهره ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، همزمان با فرارسیدن هفته ‌وحدت نشستی صمیمانه با حضور نماینده ‌ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مولوی نظیراحمد سلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان‌، مولوی احمد نارویی معاون‌ دارالعلوم زاهدان‌، جمعی از ‌علمای تشیع و تسنن‌، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و مسئولان شهرداری در محل سالن شورای اسلامی شهر برگزار شد‌.‌

مولوی احمد نارویی در این نشست ‌گفت‌: هفته ‌وحدت توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مطرح شد و ان‌شاءالله خداوند توفیقی دهد تا ما امینانی برای دین اسلام و پیروان صدیق پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) باشیم‌.

وی افزود‌: در جامعه افرادی هستند که می‌توانند در امور مختلف نقش بازر و مهمی ایفا کنند که در این میان نقش علما بسیار حائز اهمیت بوده و بسیار موثر واقع می‌شود‌.

معاون‌ دارالعلوم زاهدان اظهار داشت: در بسیاری از ممالک برای ایجاد وحدت بین اقشار از حداقل نقاط مشترک بین آنها استفاده می‌کنند و این در حالیست که مسلمانان جهان هزاران نقطه ‌مشترک دارند و اختلافاتشان بسیار جزئی و کم است و این از نقاط قوت مسلمانان است که می‌شود به بهترین نحو از آن استفاده شود‌.

وی تصریح کرد: یکی از خصوصیات بارز پیامبر اسلام(ص) حسن اخلاق آن بزرگوار بود و ما نیز با پیروی از این خصیصه‌ پسندیده باید در راستای حفظ حرمت و قداست انسانها گام برداریم‌.

وی با تاکید برحسن خلق اعضای شورا گفت‌: در مراجعات عمومی‌، اخلاق و رفتار اعضای شورا بسیار تاثیرگذار است، بایستی ایجاد تفاهم و ترغیب وحدت در بین مردم را مهم بدانید و همه ‌مردم را به این امر دعوت کنید‌.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول