اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

آسیب‌های وحدت مذاهب اسلامی شناسایی شود

امام جمعه قم بر ضرورت شناسایی آسیب‌های وحدت میان فرق و مذاهب اسلامی تاکید کرد.

آسیب‌های وحدت مذاهب اسلامی شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی چهارشنبه شب در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای فرهنگی عمومی استان قم با تبریک میلاد با سعادت رسول مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و همچنین امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب جعفری اظهار داشت: از خداوند تبارک و تعالی استمداد داریم برای امت اسلام و برای جهان این مناسبت فرخنده را و این دو عید و میلاد بزرگ را بیش از همیشه و هر سال مقرون به برکت و خیر خود بفرماید.

وی در ادامه با اشاره به هفته وحدت بر لزوم وحدت میان فرق و مذاهب اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: فرقه‌ها و مذاهب اسلامی در پرتو این هفته عوامل ایجاد وحدت و همچنین آسیب‌های وحدت را شناسایی کنند و هر چه نزدیک‌تر و متفق‌تر به اهداف عالی برسند و در برابر دشمنان متشکل‌تر باشند.

امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) همچنین تاکید کرد: این‌ وحدت، همفکری و هماهنگی باید بین محبین اهل بیت(ع) بیشتر باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور استاندار جدید در این ماه ابراز داشت: حجت‌الاسلام صالحی‌منش استاندار جدید قم از فضلا و طلاب زحمت‌کش، فرهیخته، علاقه‌مند به نظام و رهبری و فرزند جبهه و جهاد و حوزه است که به این مسئولیت مهم منصوب شده است.

سعیدی ضمن خیرمقدم به حجت‌الاسلام صالحی یادآور شد: ان‌شاءالله این مسئولیت بزرگ و خطیر با عافیت، صحت، سلامت و همدلی همه مسئولان استان به سامان برسد.

وی با بیان اینکه بنده علاقه‌مندم که این شخصیت ارزشمند را مثل همه استانداران گذشته قم در زمان مسئولیتشان که وظیفه ما است تقویت و کمک کنیم، تصریح کرد: به لحاظ ویژگی‌هایی که برای جناب آقای صالحی قائل هستیم ایشان با آن انگیزه‌های بالا علاقه‌مند به آبادانی قم از همه نظر هستند که ان‌شاءالله خدا ایشان را کمک کند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: امیدواریم ایشان در استان و شهر قم که حرم کریمه و حرم اهل بیت است موفق شوند و بقیه دوستان و عزیزان در این مسئولیت بزرگ، این سرباز امام زمان(عج) را یاری کنند تا بتوانند به اهداف بلندی که دولت محترم دارند در این استان دست یابند.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم در هفته وحدت نیز برنامه‌های خوب و شایسته استان را همه نهاد‌ها و دستگاه‌هایی که در این زمینه دخیل هستند به خوبی به سامان برسانند.

انتهای پیام/78010/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول