اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی ‌روانه شدن صدها نفر از پردیسی‌ها به بیمارستان‌

2 تن از معاونان استاندار تهران عازم پردیس شدند

دو تن از معاونان استاندار تهران در پی روانه شدن صدها نفر از پردیسی‌ها به بیمارستان‌ها، به منظور بررسی موضوع عازم شهر پردیس شدند.

2 تن از معاونان استاندار تهران عازم پردیس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، دقایقی پیش سید شهاب‌الدین چاووشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و صفرعلی براتلو، سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران در پی روانه شدن صدها نفر از پردیسی‌ها به بیمارستان‌ها به این منطقه سفر کردند.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس، قرار است با حضور معاونان استاندار تهران، نشستی در فرمانداری پردیس برگزار شود و موضوع با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

این در حالی است که فرماندار پردیس دقایقی پیش گفت: مسمومیت در پردیس بنا بر آمارهای موجود، حدود 2 هزار نفر را روانه بیمارستان‌ها کرده است. 

به گزارش فارس از شرق تهران، عصر امروز نیز حسین معصومی اصل، رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های منتقله از راه آب و غذای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار شهرستان پردیس و شماری از مسئولان، در بازدید از بیمارستان شفای پردیس، به روانه شدن صدها نفر از شهروندان شهر پردیس و بخش جاجرود به بیمارستان‌ها اذعان کردند.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول