اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی دماوند:

کانون مهر دماوند برای معلولان کلاس‌های هنری برگزار می‌کند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: مرکز گروه‏‌های خودیار کانون مهر دماوند با اجرای طرح سی.بی.آر کلاس‌های هنری برای معلولان ذهنی و جسمی حرکتی شهرستان دماوند برگزار می‌کند.

کانون مهر دماوند برای معلولان کلاس‌های هنری برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، گوهر اسدحیدری عصر امروز در بازدید از مرکز گروه‌‏های خودیار کانون مهر دماوند بیان کرد: این طرح با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر دماوند با بهزیستی شهرستان انجام شد.

وی افزود: کانون مهر دماوند با اجرای برنامه‌های آموزشی متعدد، مکانی آرام و دل‏نشین برای معلولان شهرستان دماوند فراهم آورده است.

اسدحیدری ادامه داد: خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی همراه است و بیشتر معلولان یا خانواده‌های آنان در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.

وی هدف از اجرای این طرح را افزودن مهارت‌‏های فنی معلولان و خانوده‌ها برشمرد و اظهار داشت: یادگیری هنر و صنایع‌‏دستی علاوه بر ایجاد روحیه و انگیزه برای معلولان می‌تواند منبع درآمدی برای آنان باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: در این زمینه، باید از تلاش و همکاری و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند برای ایجاد این مرکز قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب جامعه معلولان شهرستان دماوند از این مرکز، ‌احتمال افزایش رشته‌های هنری دیگر به رشته‌هایی که در حال حاضر آموزش داده می‌شود، وجود دارد.

اسدحیدری در خصوص طرح سی.بی.آر اظهار داشت: این طرح به شناسایی معلولان در روستاها و مناطق محروم، از طریق خانه‌های بهداشت و شبکه بهداشت اطلاق می‌شود.

وی هدف اصلی طرح سی.بی.آر را شناسایی معلولان حتی اگر در روستاها و مناطق دورافتاده هستند و خارج کردن آنان از گوشه خانه و وارد کردنشان به جامعه عنوان کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند و معاون توانبخشی این نهاد، به همراه نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر، به مناسبت هفته وحدت،‌ از مرکز سالمندان شهرزاد و کانون مهر دماوند بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول