اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ دسته اول هندبال کشور

کاشانی‌ها، نجف‌آبادی‌ها را با شکست بدرقه کردند

تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در هفته ششم از رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم هم‌استانی خود هیئت هندبال نجف‌آباد به پیروزی رسید.

کاشانی‌ها، نجف‌آبادی‌ها را با شکست بدرقه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی کاشان و نجف‌آباد که شامگاه چهارشنبه در سالن رضوی کاشان به پایان رسید تیم میزبان با نتیجه 33 بر 26 بر میهمان خود غلبه یافت. در این دیدار که تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان بهترین بازیکن کنار خط خود اسماعیل سعیدی‌مقدم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت تا اواخر نیمه نخست با دو گل اختلاف از حریف نجف‌آبادی عقب بود اما در پایان نیمه اول تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ضمن جبران اختلاف دو گل با پیروزی 16 بر 14 به رختکن رفت.

نیمه دوم دیدار دو تیم با اشتباهات بازیکنان دو تیم همراه بود، اما تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با نهایت استفاده از اشتباهات متوالی بازیکنان حریف موفق شد در پایان این دیدار با هفت اختلاف گل تیم هیئت هندبال نجف‌آباد را با شکست بدرقه کند.

در این دیدار، سید امیر میرافضل 9 گل، جهانبخش شیبانی‌زاده با شش گل، حمید باباشاهی با پنج گل، ایمان فلاح چهار گل، مجتبی پیکانپور سه گل، سید احمد ابراهیمی و محمد ولی‌زاده هر کدام دو گل و مسعود زیارتی و سید ایمان موسویان هرکدام یک گل برای تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به ثمر رسانیدند. 

در این دیدار که فرامرز می‌آبادی رئیس هیئت هندبال اصفهان به عنوان ناظر فدراسیون بر بازی نظارت داشت دو داور بین‌المللی کشور که هفته آینده مسابقات آسیایی بحرین را سکوت می‌زنند، مجید کلاهدوزان از اصفهان و سید علیرضا موسویان از تبریز کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.   

بازی رفت دو تیم در نجف‌آباد نیز با اختلاف 9 گل و با پیروزی 32 بر 23 تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به پایان رسیده بود.

تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان دوشنبه هفته آینده میهمان تیم ثامن‌الحجج سبزوار صدرنشین گروه می‌شود.

تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در گروه اول مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با تیم‌های کات شاهرود، هیئت هندبال یزد، ثامن‌الحجج سبزوار و هیئت هندبال نجف‌آباد هم‌گروه است.

رقابت‌های هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امسال با تقسیم‌بندی در سه منطقه مرکزی، منطقه جنوب و منطقه شمال با حضور 15 تیم در سه گروه پنج تیمی برگزار می‌شود.

در پایان دور مقدماتی از هرگروه دو تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند و شش تیم صعودکننده در مرحله دوم در یک گروه به صورت رفت و برگشت به دیدار یکدیگر می‌روند و در نهایت سه اول تا سوم جواز صعود به لیگ برتر هندبال کشور را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/2406/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول