اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای عالی قضایی استان:

سازمان‌های قوه قضاییه بازوی مستحکم این دستگاه هستند

رئیس شورای عالی قضایی استان اردبیل گفت: سازمان‌های تابعه قوه قضاییه بازوان محکم دستگاه قضایی در تحقق اهداف دستگاه قضایی هستند.

سازمان‌های قوه قضاییه بازوی مستحکم این دستگاه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی اظهار داشت: یقیناً تمام تشکیلات قضایی استان تنها یک هدف واحد دارند و آن ایجاد بستری مناسب برای تحقق عدالت و گسترش امنیت و آسایش مردم و برخورد با تخلفات است.

وی از تعامل خوب سازمان‌های تابعه با یکدیگر و با دادگستری استان احساس رضایتمندی کرد و افزود: این تعاملات و ارتباطات هماهنگ در امورات در نهایت به رضایتمندی عموم مردم منتهی می‌شود و این امر موفقیت برای تشکیلات قضایی استان محسوب می‌شود چرا که هدف همه دستگاه‌ها خدمت به مردم است.

قاصدی تصریح کرد: دستگاه قضایی تمام توان خود را به کار گرفته تا در مسیر خدمت‌رسانی به مردم با کمترین دغدغه و به وجود آوردن نظام پیچیده بروکراسی در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه وارد عمل شده و در این ارتباط همت خود را به کار گیرد.

انتهای پیام/62004/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول