اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای استان اردبیل:

تکمیل تصفیه‌خانه بیله‌سوار سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار می‌خواهد

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان بیله‌سوار سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

تکمیل تصفیه‌خانه بیله‌سوار سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از مراحل مختلف تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب بیله‌سوار اظهار داشت: این پروژه بعد از سال‌ها پیشرفت 83 درصدی دارد و همچنان مردم این شهرستان منتظر تکمیل و بهره‌برداری این پروژه هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه 9 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده و برای تکمیل و راه‌اندازی آن به سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیازمندیم.

حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از 9 میلیارد تومان هزینه‌کرد این پروژه 250 میلیون تومان صرف خرید تجهیزات و انبار این تصفیه‌خانه شده به طوری که تجهیزات مورد نیاز بعد از خرید به این پروژه تزریق شده است.

این مسئول اضافه کرد:‌ هر چند مسئولان در سال‌های گذشته وعده و وعیدهایی را برای تکمیل این پروژه داده‌اند اما به دلیل کمبود اعتبار و تخصیص نیافتن منابع اعتباری این تصفیه‌خانه تکمیل نشده و افتتاح آن با تأخیر روبه‌رو شده است.

وی بیان کرد: ما قول می‌دهیم که در صورت تأمین و تخصیص منابع اعتباری در اولین فرصت اوایل سال آینده این تصفیه‌خانه را تکمیل کرده و به مرحله افتتاح برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان در مورد اجرایی شدن شبکه فاضلاب شهری یادآور شد: شبکه به صورت کامل اجرا شده و حتی آماده بهره‌برداری است که تنها در تصفیه‌خانه مرکزی با برخی مشکلات و تنگناها روبه‌رو هستیم که امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات و نارسایی‌ها برطرف و زمینه برای بهبود شرایط اجرایی پروژه فراهم آید.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول