اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهید مصطفی احمدی روشن:

ثواب کمک به اقدامات اصلاحی و تربیتی کمتر از ساخت مدرسه نیست

مادر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: ثواب کمک به اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت، کمتر از ساخت مدرسه نیست.

ثواب کمک به اقدامات اصلاحی و تربیتی کمتر از ساخت مدرسه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، صدیقه سالاریان، ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی آموزشی در حال احداث کانون اصلاح و تربیت یزد که به نام شهید مصطفی احمدی روشن نامگذاری شده است، اظهار داشت: ثواب کمک به کانون اصلاح و تربیت به منظور فراهم کردن امکانات و ساختن فضایی مناسب برای اصلاح و تربیت مددجویان، کمتر از ساخت مدرسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی و آموزشی نقش موثری در اصلاح و تربیت مددجویان این مرکز داشته و حمایت و کنترل آنها پس از آزادی نیز می‌تواند در ورود مجدد آنها به چرخه جرم و جنایت تاثیرگذار باشد.

سالاریان همچنین با حضور در جمع مددجویان بیان کرد: از نحوه تلاش و حضور پررنگ شما در کلاس‌های آموزشی و فرهنگی کانون مشخص است که از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستید و امیدوارم بتوانید از استعدادهای خود در راه سعادت و پیشرفت کشور استفاده کنید.

مادر شهید مصطفی احمدی روشن بیان کرد: مصطفای شهید هم یکی از فرزندان همین مرز و بوم بود که با تلاش و کوشش، نقش بسزایی در اقتدار کشور برای رسیدن به فناوری‌های نوین هسته‌ای داشت و مطمئن هستم شما هم می‌توانید با همت و توکل به خدای متعال در زمینه‌هایی که استعداد آن را دارید، موفق بوده و باعث سربلندی ایران باشید.

در این بازدید حسین سالاریان، دایی شهید و جمعی از کارکنان زندان‌های استان یزد نیز حضور داشتند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد نیز در این مراسم به تشریح اقدامات اصلاحی و تربیتی در مجموعه کانون اصلاح و تربیت پرداخت و از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2464/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول