اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

برگزاری همایش ملی دریانوردی در بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همایش و نمایشگاه ملی دریانوردی در شهر بوشهر به عنوان یک واقعه مهم و بزرگ فرهنگی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ملی دریانوردی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دریانوردی ایرانیان و نیروی دریایی در گذر تاریخ در بوشهر افزود: برگزاری این نمایشگاه در کنار همایشی با همین نام برای استان ما بسیار مهم است و باید برنامه‌های جانبی مناسبی در حاشیه این نمایشگاه پیش‌بینی شود.

وی اضافه کرد: این همایش و نمایشگاه از نظر تاریخی بسیار با ارزش است و می‌‌تواند گویای حقانیت ما بر آبراه خلیج فارس باشد و اسنادی که در آن ارائه می‌شود هویت تاریخی ما برای نام خلیج فارس اثبات می‌کند.

پرآور ادامه داد: نمایشگاه دریانوردی نمایشگاهی است که می‌تواند نشان دهد مردم ما از قدیم در امر دریانوردی ید طولایی داشته‌اند و سابقه درخشانی در این عرصه داریم که می‌تواند نسل‌های آینده ما را نسبت به ذخیره بزرگ تاریخی آشنا کند.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: نمایشگاه دریانوردی مختص استان بوشهر نیست و اسنادی نیز از استان‌های دیگر که نشان از غنی بودن تاریخ دریانوردی ماست در آن ارائه می‌شود و امیدواریم این نمایشگاه را با سربلندی و در سطحی نه تنها ملی که بین‌المللی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: تاکید استاندار بر این امر است که این نمایشگاه به بهترین شکل برگزار شود بنابراین همه دستگاه‌ها باید همکاری و حمایت لازم را در این راستا داشته باشند.

پرآور اظهار کرد: فرمانداری بوشهر باید به عنوان متولی امر با دستگاه‌های مرتبط در ابعاد امنیتی، فرهنگی و تبلیغاتی همکاری لازم را داشته باشند و صدا و سیما نیز از هم‌اکنون اطلاع‌رسانی خوبی در این رابطه داشته باشد.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه دریانوردی در نیمه دوم اسفند گفت: با توجه به اینکه از 24 اسفند ایام فاطمیه آغاز می‌شود و همایش نیز باید پیش از این ایام برگزار گردد، پیشنهاد می‌شود این همایش و نمایشگاه 18 اسفند همزمان با روز بوشهر برگزار شود.

وی با تاکید بر دعوت از مسئولان کشوری برای شرکت در همایش و نمایشگاه ملی دریانوردی افزود: نمایشگاه باید از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار خوبی برگزار شود به طوری که انعکاس مطلوبی در سطح بین‌المللی داشته باشد.

پرآور گفت: همه زحمات در برگزاری نمایشگاه خلاصه نشود بلکه خروجی آن بازدیدکنندگان هستند و آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی برای شرکت دانش‌آموزان و دانشجویان همکاری لازم را داشته باشند.

معاون استاندار بوشهر بر پوشش خبری همایش و نمایشگاه دریانوردی در سطح گسترده تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول