اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

مشکلات جامعه با روابط عمومی آرمانی و پویا حل و فصل می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: ‌مشکلات جامعه با روابط عمومی آرمانی و پویا حل و فصل می‌شود.

مشکلات جامعه با روابط عمومی آرمانی و پویا حل و فصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، احمد مظفری بعد از ظهر امروز در همایش روابط عمومی‌های نکا در سالن اجتماعات فرمانداری بیان داشت: ایران یک درصد جغرافیای جهان و 8/1 درصد جمعیت جهان را داراست اما در ذخایر ملی بیش از 10 درصد منابع و ذخایر ملی جهان از آن ایران است اما در برخی موارد به شکوفایی لازم نرسیدیم.

وی افزود: استفاده مناسب از نیروی انسانی از مسائل مهمی است که در برخی از کشورها همچون چین مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت‌های مختلف حاصل شده است و ما نیز نباید از این قافله عقب بمانیم.

مظفری با بیان اینکه دغدغه اصلی ما در مازندران تولید است خاطرنشان کرد: چرا یک سرمایه‌گذار برای انجام سرمایه‎گذاری باید هفت سال برای ایجاد مرکز گردشگری بدود و به خواسته خود نرسد.

وی گفت: استاندار به هم آغوشی با بخش خصوصی و توجه به این مسئله اعتقاد کامل دارد و تاکید فراوان در این راستا دارد تا در زمینه تولیدات با رشد قابل قبولی مواجه شویم.

مظفری با بیان اینکه بیش از دو هزار پروژه نیمه‌تمام زیر 50 درصد رشد در مازندران داریم اظهار داشت: در بخش اعتبارات در سال 93 مجموع اعتبارات کشور کاهش یافته است اما مازندران کمترین کاهش را بعد از تهران و استان بوشهر داشته است و در بحث ضریب سهم بری بودجه 93 در جایگاه مناسبی نسبت به استان‌های دیگر قرار گرفته‌ایم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران یادآور شد: در سال جاری 78/3 درصد بودجه کشور به مازندران اختصاص یافت که  در مجموع 2/25 درصد بودجه سال 92 تحقق یافته است و در سال 91 هم 41 درصد بودجه در مازندران تحقق یافته بود.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در سازمان گفت: روابط عمومی آرمانی و پویا زمانی است که مدیر احساس کند به ما نیازمند است و اگر این مسئله اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات جامعه حل و فصل می‌شود.

مظفری درباره نقش‌آفرینی روابط عمومی بیان داشت: امروز چهار نقش کلیدی در روابط عمومی از جمله آینده‌نگری، بحران ستیزی، اعتبارسازی برای سازمان و فرهنگ‌سازی تبیین می‌شود.

وی گفت: ارزش‌آفرینی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و  امروز روابط عمومی‌ها باید انسجام هویت فرهنگی بین کارکنان و مدیران ایجاد کنند چرا که وقتی کارکنان یک سازمان خود را عضو در آن سازمان بدانند سبب شکوفایی و پویایی سازمان می‌شود.

مظفری ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ سازمانی، ظرفیت سیاست‌های سازمان را افزایش می‌دهد و ما به‌دنبال روابط عمومی فرایند محور هستیم که در شکل‌گیری افکار عمومی نقش دارد و می‌تواند هنجارها و ارزش‌های سازمانی را در جامعه نهادینه کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بیان داشت: امروز سیاست دولت تدبیر و امید ضمن توجه به هم‌افزایی، همفکری و مشارکت درون‌زایی در کشور است و باید با توجه به تحریم‌ها از ظرفیت و امکانات داخلی کشور خود برای پیشرفت استفاده کنیم تا با برنامه استراتژیک زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌ها فراهم شود و باید روابط عمومی‌ها پای کار باشند.

وی تصریح کرد: تنها یک طرح سالم‌سازی استاندارد در مازندران نداریم و بعد از این همه سال تلاش طرح جواب نداده است و باید این مسائل به‌درستی تبیین و شود چرا که دریا برای زمان حال نیست.

مظفری گفت: ارائه مشاوره موثر به مدیر، حفاظت از حریم سازمان، ارتباط با رسانه‌ها، حسن رابطه با کارکنان و حرکت به سوی روابط عمومی فعال و پویا از جمله وظایف روابط عمومی‌هاست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا با ایجاد روابط عمومی پویا، امید در دل مردم زنده شود.

انتهای پیام/86002/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول