اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه مبارک فجر البرز خبر داد

برگزاری 3هزار برنامه فرهنگی در دهه فجر در البرز

رئیس ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان البرز از برگزاری 3 هزار برنامه فرهنگی و هنری همزمان با ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

برگزاری 3هزار برنامه فرهنگی در دهه فجر در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز یکی از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا با تهیه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری سعی در تحقق اهداف مورد نظر داریم.

این مسئول با بیان اینکه محور اصلی برنامه‌های تدارک دیده شده در این استان مردم هستند، افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی امسال سی و پنجمین سالگرد حاکمیت نظام دین و اسلام را جشن می‌گیرند.

روحی یزدی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه تأکید کرد و افزود: باید تمام توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های مختلف ایام‌الله دهه فجر به کار بگیریم و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف در سطح استان استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی بارها و بارها نشان داده‌اند که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند، ادامه داد: حضور میلیونی مردم در  راهپیمایی 22 بهمن نشانگر این موضوع خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود از تغییر مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در کرج خبر داد و گفت: در صورت موافقت شورای تأمین استان این راهپیمایی در سه مسیر منتهی به میدان سپاه کرج برگزار می‌شود.

روحی یزدی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز نهم بهمن ماه سال جاری مسئولان این استان با حضور در مرقد امام خمینی (ره) یکبار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل (ره) تجدید میثاق می‌کنند.

*رژه موتورسواران در 12 بهمن

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام اشاره کرد و گفت: همزمان با 12 بهمن رژه موتورسواران در کرج برگزار می‌شود.

روحی یزدی برپایی نمایشگاه‌های عکس، جشنواره فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی برای بانوان بسیجی، برپایی نمایشگاه بیداری اسلامی، بازدید از موزه عبرت، تشکیل حلقه‌های صالحین و شعرخوانی و مداحی در پایگاه‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر در این استان عنوان کرد.

وی تأکید کرد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بانگ الله اکبر درشب 22 بهمن در مساجد طنین‌انداز می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود قرائت سوره والفجر در مساجد و مدارس، اجرای زنگ انقلاب و برگزاری مسابقه نهج‌البلاغه و تفسیر و همچنین تجلیل از دانش‌آموزان ورزشی، فرهنگی و قرآنی استان و ... را از دیگر برنامه‌های این دهه اعلام کرد.

*برپایی دومین المپیاد ورزشی در البرز

روحی یزدی با اشاره به برگزاری دومین المپیاد ورزشی استان تصریح کرد: این المپیاد در هفت رشته از جمله برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی، ورزشی و کودک و نوجوان است.

به گفته وی برگزاری هم‌اندیشی استادان با موضوع ولایت فقیه و رهبری از دیگر برنامه‌های دهه فجر در البرز است.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول