اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کشتی فرنگی جوانان خراسان رضوی خبر داد

راهیابی 3 فرنگی‌کار جوان خراسانی به اردوی انتخابی تیم ملی

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان رضوی از راهیابی 3 فرنگی‌کار جوان خراسانی به اردوی انتخابی تیم ملی خبر داد.

راهیابی 3 فرنگی‌کار جوان خراسانی به اردوی انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، امیر صبورنیا که در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور در نوشهر هدایت فرنگی‌کاران این استان را برعهده داشت با اشاره به کسب مقام پنجم جواد رحمت و علی گلاوی در اوزان 55 و 60 کیلوگرم و مقام هفتمی حسین دامن افشان در وزن 74 کیلوگرم این مسابقات، گفت: قرار گرفتن کشتی گیران استان در جمع 8 نفر برتر کشور و راهیابی به مرحله نخست انتخابی تیم ملی نتیجه خوبی است که با تلاش آنان بدست آمد.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان فرنگی کار استان در سال‌های گذشته نتایج خوبی بدست می‌آوردند ولی امسال با قرعه سختی مواجه شدیم و اعضای تیم، کشتی‌های سختی را پشت سر گذاشتند.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان رضوی با اشاره به قهرمانی تیم مازندران و کسب 6 مدال طلا از 8 وزن این رقابت‌ها از سوی این تیم، بیان داشت: کشتی فرنگی مازندران در سال‌های گذشته حرفی برای گفتن نداشت اما با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری از 2 ماه پیش و برگزاری اردوهای منسجم، نتیجه ایده‌آل را کسب کردند.

صبورنیا به وجود استعدادهای فراوان در کشتی فرنگی استان خراسان رضوی اشاره و عنوان کرد: با برگزاری اردوهای پیش از اعزام می‌توانیم در جوانان استان انگیزه ایجاد کنیم تا نتایج بهتری نیز حاصل شود.

وی در پایان متذکر شد: قطعاً با داشتن یک برنامه‌ریزی خوب و سرمایه‌گذاری بیشتر در سنین پایه و پشتوانه‌سازی در کشتی فرنگی، در آینده نزدیک شاهد کسب موفقیت و درخشش فرنگی‌کاران استان خراسان رضوی در رقابت‌های مختلف خواهیم بودیم.

انتهای پیام/2202/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول