اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

رشد 85 درصدی تخلیه و بارگیری بار در بندر چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار با توجه به نگاه مثبت دولت، سرمایه‌داران و سرمایه گذاران، در فرایند تخلیه و بارگیری از ابتدای امسال تاکنون رشد 85 درصدی داشته است.

رشد 85 درصدی تخلیه و بارگیری بار در بندر چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، سیاوش رضوانی ظهر امروز در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان از بندر چابهار، اظهار داشت: از  اردیبهشت امسال با ورود دوازده فروند کشتی 18 هزار تن مواد سوختی از بندر چابهار به کشور افغانستان ترانزیت شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: در این مدت 10 ماهه امسال 111 هزار و 71TEU کانتینر تخلیه و بارگیری و 64 هزار و 191تن صادرات سیمان و کلینکر به کشورهای مصر و عمان داشتیم.

این مسئول افزود: طرح توسعه بندر شهید بهشتی در حال حاضر عملیات اجرایی آن رشد خوبی دارد و میزان اعتبار این طرح تا به حال 165 ملیارد تومان هزینه شده که کلیه مبالغ آن از منابع داخلی سازمان بنادر صورت گرفته است.

وی در زمینه سرمایه گذاری در بندر چابهار گفت: با توجه به مراجعه متعدد سرمایه‌داران برای سرمایه‌گذاری، طرح‌های دو شرکت با سرمایه بیش از 5 میلیارد تومان در بخش آب شیرین کن و ترانزیت سوخت پذیرفته شده است.

انتهای پیام/75009/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول