اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

واحدهای بزرگ صنعتی استان قم باید به سامانه پایش آنلاین مجهز شوند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: واحدهای بزرگ صنعتی استان باید در راستای کنترل، نظارت و عملیاتی نمودن استانداردهای زیست محیطی به سیستم پایش آنلاین مجهز شوند.

واحدهای بزرگ صنعتی استان قم باید به سامانه پایش آنلاین مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی با اشاره به ضرورت مدیریت و کنترل حداکثری آلاینده‌های زیست محیطی در استان اظهار کرد: استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی با تکنولوژی‌های نوین، پاک و کارایی بالا و مناسب در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با توجه به قوانین و مقرارت محیط زیست از ورود صنایع آلاینده به استان به شدت جلوگیری خواهد شد، از ایجاد سیستم پایش و کنترل منابع آلاینده با شدت بیشتر در استان خبر داد و گفت: واحدهای بزرگ صنعتی استان قم باید به سیستم پایش آنلاین مجهز شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت انتقال دامداری‌ها و واحدهای صنعتی و خدماتی با جانمایی نامناسب و آلاینده به دامشهرها و شهرک‌های تخصصی صنعتی و خدماتی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار واحد صنعتی و تولیدی در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در راستای کنترل، نظارت و عملیاتی کردن استاندارد و ضوابط زیست محیطی در استان قم، از استقرار پراکنده واحدهای صنعتی جلوگیری به عمل می‌آید اظهار داشت: استعلام واحدهای صنعتی برای استقرار و فعالیت در محدوده استان، به خوبی رصد شده و هوشمندی‌های لازم زیست محیطی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/2258/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول