اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مهمترین اولویت استانداری قم پشتیبانی از صنعت است

استاندار قم گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های کاری استانداری پشتیبانی و توجه به صنعت و تولید است.

مهمترین اولویت استانداری قم پشتیبانی از صنعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در این بازدید که معاونین استانداری و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان وی را همراهی می‌کردند بر ضرورت توجه به نیازهای بخش خصوصی در بخش صنعت تاکید کرد.

وی در بازدید از کارخانه گلریز پلیمر اظهار داشت: در جمع فعالان اقتصادی و صنعتی حضور پیدا کردیم تا اعلام کنیم از اولویت‌های کاری استانداری پشتیبانی و توجه به صنعت و تولید است.

استاندار قم بیان داشت: بخش خصوصی می‌تواند به خوبی بحث اشتغال و جمع‌آوری و استفاده بهینه از سرمایه را با دلسوزی انجام دهد و موفقیت این نوع مدیریت در مقایسه با مدیریت پروژه‌های دولتی قابل مشاهده است.

وی با تقدیر از صاحبان سرمایه و واحدهای صنعتی که در شهرک‌های صنعتی استان اقدام به فعالیت کرده‌اند خدمت‌رسانی به ایشان و رفع نیاز آنها را وظیفه دستگاه‌های دولتی دانست.

صالحی‌منش در ادامه بازدید خود از شهرک صنعتی شکوهیه در سالن شهدای کارگر حاضر شد و در جمع اعضاء شرکت خدماتی شهرک و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی گفت: شهرک‌های صنعتی استان قم خوشبختانه از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است و در این زمینه مشکل جدی نداریم ولی با کمبودهایی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی قم باید برای رفع همین کمبودها نیز تمام تلاش خود را انجام دهند و ما نیز به صورت مستمر مشکلات شهرک‌ها و واحدهای صنعتی را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/2258/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول