اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره بین‌‏المللی جوان و رادیو

جنگلبان نمونه استان تهران تجلیل شد

در آیین پایانی سومین جشنواره بین‏‌المللی جوان و رادیو (جوانه) که از سوی شبکه رادیویی جوان برگزار شد، از جنگلبان نمونه استان تهران تجلیل شد.

جنگلبان نمونه استان تهران تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، از محسن حضرتی، جنگلبان نمونه استان تهران به پاس یک عمر تلاش برای حفاظت از عرصه‏‌های منابع طبیعی، با اهدای تندیس جوانه زرین و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

معاون صدای رسانه ملی در این مراسم با اشاره به اینکه شعار امسال رسانه ملی و رادیو، توجه بیشتر به محیط زیست است، گفت: توجه بیش از پیش به محیط زیست به عنوان عامل بقای جامعه امری مهم است و سال‏هاست که در دنیا به محیط زیست کم‌‏توجهی می‏‌شود و در این خصوص، مجامع جهانی نیز نسبت به این امر مهم بی‏‌توجه بوده‌‏اند.

محمدحسین صوفی تصریح کرد: ضروری است رادیو و مخاطبان آن کمک به ارتقای فرهنگ محیط زیست را در نظر داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه سومین جشنواره جوانه، توجه ویژه‌‏ای به محیط زیست داشت؛ به این ترتیب، امیدواریم با همکاری همه دستگاه‏‌ها و سازمان حفاظت محیط زیست و نیز تعامل با مخاطبان به ارتقا و حفظ محیط زیست در عرصه مردمی و اجتماعی کمک کنیم.

این آیین با حضور مسئولان کشوری، هنرمندان، برنامه‏‌سازان، پیشکسوتان و مخاطبان شبکه رادیویی جوان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران به همراه معاونان و تنی چند از مدیران این اداره کل برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول