اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته عمرانی دانشگاه‌های منطقه 7:

ساخت و سازهای دانشگاهی بر اساس معماری اسلامی انجام شود

دبیر کمیته عمرانی دانشگاه‌های منطقه 7 کشور گفت: در ساخت و سازهای دانشگا‎هی که نقش بستر و فرهنگ را در جامعه ایفا می‎کنند باید از معماری‎های اسلامی که ناشی از تمدن ایرانی است استفاده شود.

ساخت و سازهای دانشگاهی بر اساس معماری اسلامی انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی بهرپیما صبح امروز در گردهمایی اعضای کمیته عمرانی دانشگاه‌های منطقه 7 کشور اظهار داشت: هدف از تشکیل کمیته‎های عمرانی، آموزش دفاتر فنی دانشگاه‎های منطقه با استفاده از تجربیات یکدیگر و کارشناسی مسائل عمرانی و انتقال آن به وزارتخانه است تا دیگر دانشگاه‎ها به صورت مستقیم برای رفع و بررسی مشکلات عمرانی به وزارتخانه مراجعه نکنند.

دبیر کمیته عمرانی دانشگاه‌های منطقه 7 کشور افزود: دانشگاه در راستای برنامه‎ریزی یا خلق پروژه‎های جدید باید از نیروهای مشاور استفاده کند.

این مسئول اذعان داشت: در ساخت و سازهای دانشگاه‎ها که نقش بستر و فرهنگ را در جامعه ایفا می‎کنند باید از معماری‌های اسلامی که ناشی از تمدن ایرانی است استفاده شود.

وی گفت: جلسات گردهمایی این کمیته هر سه ماه یک بار برگزار شده که در صورت تصویب اعضای کمیته به صورت گردشی در سطح دانشگاه‌های کشور انجام خواهد شد.

بازدید از بناها و اماکن ساخته شده و در حال ساخت دانشگاه  سیستان و بلوچستان و زیارت مقبره شهید گمنام از دیگر برنامه‌های اعضای کمیته عمرانی دانشگاه‌های منطقه 7 کشور در سفر به سیستان و بلوچستان است.

 انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول