اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از برگزاری مراسم گلریزان در اصفهان/

از پخش تیتراژ برنامه‌های معروف ماهواره‌ تا خنده بر لبان ماهواره‌دارها

آیین نکوداشت خدمات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر که شب گذشته در هتل آسمان اصفهان برگزار شد، با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

از پخش تیتراژ برنامه‌های معروف ماهواره‌ تا خنده بر لبان ماهواره‌دارها

به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، شب گذشته در حالی در آیین نکوداشت خدمات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در هتل آسمان به پایان رسید که این مراسم طبق یک رسم هر ساله توسط هلال‌احمر برگزار و از افراد خیر تجلیل می‌شد.

این مراسم در حالی برگزار شد که حواشی‌های زیاد و جالبی را با خود به همراه داشت که در ذیل به آن اشاره می‌کنیم:

* مجری این برنامه یکی از چهره‌های نام آشنا و خاطره انگیز تلویزیون یعنی هرمز شجاعی‌مهر بود که به گفته خودش به واسطه یکی از دوستانش برای اجرا به دیار اصفهان آمده بود. 

* هر چند برگزاری جلسه در کارت دعوت ساعت 18 و در سین برنامه ساعت 19 درج شده بود اما جلسه باز هم با تأخیر و با تلاوت قرآن توسط قاری ممتاز کشوری محمدرضا حق‌شناس آغاز شد.

* پس از سخنرانی محسن مؤمنی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، حسین سیستانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان به سخنرانی پرداخت و به حضار اعلام کرد که آمده است تا پیام استاندار اصفهان را در این جلسه ابلاغ کند.

* هرمز شجاعی‌مهر که مثل همیشه با تسلط کامل به اجرا پرداخت، هراز چند گاهی به نقل داستان‌های نه چندان کوتاهی می‌پرداخت که دیگر سخنران جلسه یعنی آیت الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری از راه برسد و وقتی ایشان در سالن حاضر شدند آقای شجاعی‌مهر با صراحت گفت که اگر دیر می‌آمدید حضار مجبور بودند داستان‌های من را گوش کنند تا شما برسید.

* از افراد دیگر دعوت شده در این جلسه سرکار خانم فرحناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و آقای محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی بودند که هیچ کدام در جلسه حضور نداشتند.

* در لابلای جلسه گروه‌های مختلف به اجرای سرود پرداختند و چندین کلیپ مربوط به کمک به نیازمندان نیز پخش شد تا اینکه اواخر برنامه استاندار اصفهان که بنا به اظهارات معاونش قصد آمدن نداشت در سالن جلسه حاضر شد.

* در این مراسم از 35 فعال برتر در امور خیر توسط هلال‌احمر تجلیل و لوح تقدیر و نیز تندیس دریافت کردند.

* یکی از بخش‌های مهم این جلسه که از سیمای مرکز اصفهان به صورت زنده پخش شد، گلریزان جلسه برای نیازمندان بود که قرار بود محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی و حسن اکلیلی چهره آشنای هنری اصفهان اجرا کنند که عدم حضور طالقانی به این مراسم سبب شد حسن اکلیلی خود به تنهایی برنامه اجرا کند.

* حسن اکلیلی که در این مراسم از خیران حضار و نیز بینندگان درخواست کمک برای نیازمندان می‌کرد، مرتب اسامی و مبلغ کمک‌های نقدی و نیز غیر نقدی حضار را می‌خواند.

* در این بین یکی از حاضرین درخواست کرد استانداری اصفهان جداگانه کمک کند و آقای زرگرپور هم دست به جیب شد و شخصا مبلغی را کمک کرد.

* در پایان این مراسم که با جشن گلریزان برای نیازمندان درمانی به اتمام رسید فعالان و خیران لوح و تندیس دریافت کردند.

* لحظات پایانی همین جلسه که تا نزدیک ساعت 11 شب به طول انجامید.

* هنگامی که حضار در حال خروج از سالن جلسه و رفتن سر میز شام بودند، صدای آهنگ بفرمایید شام «شبکه من‌ و تو» در سالن طنین‌انداز و گل لبخند بر لبان حضار ماهواره‌دار نشست، به نحوی که برخی همزمان با پخش آهنگ «بفرمایید شام» شعر این برنامه را زمزمه می‌کردند.

انتهای پیام/63012/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول