اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان خبر داد

برپایی 19 نمایشگاه "فجر پیروزی" در استان کردستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از برپایی 19 نمایشگاه ثابت و سیار فعالیت‌های این کانون خبر داد و گفت: عنوان کلی نمایشگاه‌های استان "فجر پیروزی" است.

برپایی 19 نمایشگاه "فجر پیروزی" در استان کردستان

سهیلا شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت.

وی اظهار کرد: 16 نمایشگاه ثابت در مراکز فرهنگی هنری سطح استان با همکاری کمیته دانش‌آموزی شهرستان‌ها برای بازدید دانش‌آموزان و اعضای کانون برپا می‌شود.

وی همچنین به برپایی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اشاره کرد که در هر شهرستان ویِژه برنامه‌ای در کنار نمایشگاه برگزار می‌شود.

شیخی با بیان اینکه در شهرستان سنندج ویژه‌برنامه لاله‌های آفتاب با شرکت چهار مرکز در سنندج برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: عنوان کلی نمایشگاه‌های استان فجر پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه مسابقه بزرگ دسته جمعی با موضوع انقلاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود، گفت: نمایش عروسکی گرگ‌‌نامه (تخم‌مرغی که منفجر شد) که رتبه اول کشوری را در سال 92 داشت، در سنندج و بیجار به اجرا درمی‌آید.

به گفته این مسئول، جشنواره قصه‌گویی نیز با عنوان قصه‌های انقلاب در نمایشگاه‌ها و در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کتابخانه سیار روستایی بانه با 5 هزار جلد کتاب در ایام دهه مبارکه فجر افتتاح می‌شود، گفت: اعتبار این کتابخانه از سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان تامین شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان اذعان کرد: در ایام مبارکه دهه فجر سه نمایشگاه سیار هم عرضه محصولات فرهنگی همراه با اجرای فعالیت‌های هنری در شهرستان‌های سقز، بانه و سنندج برپا خواهد شد.

انتهای پیام/79019/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول