اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

مسابقه علمی رویش در کرج برگزار می‌شود

همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر، نخستین دوره مسابقه علمی آموزشی فضای سبز با عنوان رویش برای نخستین بار در کشور در کرج برگزار می‌شود.

مسابقه علمی رویش در کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیر‌عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با اعلام این خبر گفت: سازمان‌های امروزی از ارکان مهمی از قبیل سرمایه، نیروی انسانی، فناوری و مدیریت تشکیل یافته‌اند و به زعم بسیاری از صاحبنظران، نیروی انسانی مهم‌ترین رکن در این بین بوده زیرا کارایی سازمان‌ها منوط به انجام وظایف درست و صحیح این نیروها در دایره‌های اجرایی و ستادی است.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که 70 درصد از منابع و سرمایه سازمان‌ها را منابع انسانی تشکیل می‌دهد، لذا تأمین این سرمایه انسانی مستلزم انجام فعالیت‌های آموزشی منظم در تمامی سطوح سازمانی است.

به گفته این مسئول، به دلیل ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی که فعالیت‌ها با خود به همراه دارند و با توجه به تغییر و توسعه فناوری‌ها، در بسیاری از موارد کارکنان با عدم وجود برخی از توانمندی‌های لازم برای انجام وظایف محوله و یا به روز نبودن اطلاعات تخصصی امور، رو‌به‌رو می‌شوند.

زارع تأکید کرد: از طرف دیگر ممکن است سازمان پس از گزینش کارکنان متوجه شود که آنها مهارت‌ها، دانش و یا توانایی انجام وظایف خود را به بهترین شکل ممکن ندارند لذا باید آنها را برای انجام بهتر این امور آموزش داد.

مسئول آموزش سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج نیز در این زمینه گفت: سازمان در نظر دارد تا نسبت به برگزاری نخستین دوره مسابقه علمی تخصصی در حوزه فضای سبز شهر کرج اقدام کند.

مرجان‌سادات مساعد اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، ارتقای سطح دانش و معلومات کارشناسان فضای سبز، روحیه مشارکت و همکاری میان کارشناسان، مرور منابع علمی تولید شده و دانش ثبت شده سازمانی در سال‌های اخیر، دستیابی به رتبه‌بندی منطقی کارشناسی برای ارتقای بهره‌وری منابع انسانی در تشکیلات سازمانی و افزایش سرانه مطالعه کارشناسان است.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ی شرکت‌کنندگان در این مسابقه کارشناسان شاغل در حوزه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر کرج هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقه مذکور به همت اداره طرح و برنامه و روابط عمومی سازمان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقه در قالب گروه‌های سه نفره و انتخاب نفرات و همچنین معرفی سرگروه توسط خود شرکت‌کنندگان انجام می‌پذیرد که در دو سطح عملی و تئوری به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، آغاز می‌شود و در ایام هفته درختکاری پایان خواهد یافت.

لازم به ذکر است، زمان برگزاری نخستین مرحله این مسابقه 19 بهمن‌ ماه است که در سالن اجتماعات پارک خانواده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول