اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

27 تا 28 دی‌ ماه جاری

رکاب‌زنان خراسان‌جنوبی مسیر چابهار بندرعباس را رکاب می‌زنند

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی گفت: به ‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت دوچرخه‌سواران خراسان جنوبی مسیر چابهار بندرعباس را با شعار وحدت، هوای پاک و ایران‌شناسی رکاب می‌زنند.

رکاب‌زنان خراسان‌جنوبی مسیر چابهار بندرعباس را رکاب می‌زنند

سیدحامد علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت تور دو چرخه‌سواری خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی با هماهنگی و همکاری مسئولان استان سیستان و بلوچستان این تور را از 27 تا 28 دی ‌ماه جاری برگزار می‌کند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی اذعان داشت: در تور دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی تعداد پنج ورزشکار استان مسیر چابهار به بندرعباس را با شعار وحدت، هوای پاک و ایران‌شناسی رکاب می‌زنند.

همایش دوچرخه‌سواری پیروان امام و رهبری در خراسان جنوبی

علوی در ارتباط با برنامه‌های این هیئت در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در روز 12 بهمن لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، همایش دوچرخه‌‌سواری رهروان امام و ولایت به طور همزمان در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود و مسابقات دوچرخه‌سواری نیز در سه شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/69014/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول