اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان برای خروج از محرومیت نیازمند اجرای طرح‌هایی از قبیل فرودگاه است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: لرستان برای خروج از محرومیت نیازمند اجرای طرح‌هایی از قبیل فرودگاه، راه آهن و طرح‌های راهسازی است.

لرستان برای خروج از محرومیت نیازمند اجرای طرح‌هایی از قبیل فرودگاه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در مراسم آغاز اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد گفت: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پیگیری کارهای بزرگ، استان لرستان امروز نیازمند اجرا و کارهای بزرگ عمرانی و طرح‌های اقتصادی موثر است.

وی افزود: لرستان برای خروج از محرومیت نیازمند اجرای طرح‌هایی از قبیل فرودگاه، راه آهن و طرح‌های راهسازی است.

وی گفت: طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد گامی بزرگ برای خارج شدن لرستان از محرومیت است.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات کنونی لرستان نیازمند عزمی راسخ، اتحاد و دلسوزی مسئولان است، گفت: طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود که گامی بزرگ برای خروج استان از محرومیت و توسعه نیافتگی محسوب می‌شود، چراکه حمل و نقل و فرودگاه از زیرساخت‌های مهم توسعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان نمونه وحدت و همدلی مسئولان استان را آغاز به کار عملیات اجرایی توسعه فرودگاه خرم‌آباد دانست و بیان داشت: اجرای این پروژه همواره از خواسته‌های مردم استان بوده که تا امروز عملیاتی نشده بود.

میرعمادی با تاکید بر اینکه استان لرستان نیازمند کارهای بزرگ فراوان است، افزود: برای اینکه این استان از محرومیت خارج شود، باید کارهای بزرگ در لرستان دنبال شود.عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مردم است و انجام فعالیت‌ها با رویکردی جهادی و ارزشی از جمله مهمترین برکات این نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه هر جایی که بین مسئولان استان وحدت، همدلی، ایمان و تقوا وجود داشته نتیجه آن آسایش و آرامش مردم بوده است، ادامه داد: همچنین جایی که وحدت و همدلی بین مسئولان وجود نداشته لرستان متضرر شده است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه پیشرفت و توسعه لرستان نیازمند عزم راسخ مسئولان است، ادامه داد: مدیران و مسئولان استان همواره باید برای رفع محرومیت‌های لرستان دارای همت بلند، وحدت، همدلی و دلسوز استان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران، میزان ارزش‌گذاری به افراد متناسب با فعالیت و سودمندی آنان برای مردم است، افزود: طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد نیز نتیجه خدمت صادقانه و اتحاد و همدلی مسئولان در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کار توسعه باند فرودگاه خرم‌آباد به همت مسئولان استان و همچنین شرکت فرودگاه‌های کشور در دستور کار قرار گرفته شد، ادامه داد: امیدواریم با همت و تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیا آرزوی برگزاری پروازهای حجاج و عتبات عالیات در فرودگاه خرم‌آباد محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر ضرورت وجود فضای وحدت و همدلی در استان لرستان عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز همواره دغدغه‌اش ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات لازم در همه نقاط کشور است.

میرعمادی با تاکید بر ضرورت کار و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در رابطه به خدمات‌رسانی مطلوب به مردم افزود: به طور حتم خدمت مدیران به مردم و فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف ملاک کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/85001/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول