اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک اقدام سئوال برانگیز صورت گرفت

حذف نام امام خمینی از میدان هشترود از سوی شورا و شهرداری

در یک اقدام سئوال برانگیز شورای شهر و شهرداری قبلی هشترود نام مبارک امام خمینی این شخصیت جهانی را از میدان اصلی این شهر حذف کردند.

حذف نام امام خمینی از میدان هشترود از سوی شورا و شهرداری

عمران دوستی فرمانده سپاه ناحیه هشترود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: حذف نام مبارک امام خمینی از میدان اصلی هشترود و گذاشتن نام میدان ساعت به این میدان جای تأسف و تعامل دارد.

وی افزود: در صورتی که دنیا امروز به نام امام مباهات می‌کند و همه مسلمانان مدیون ایشان هستند متاسفانه شورای شهر و شهرداری قبلی هشترود نام مبارک این شخصیت جهانی را از میدان اصلی این شهر حذف کرده‌اند.

دوستی گفت: بسیجیان با فرهنگ بسیجی فرمان جنگ را با دستور امام به دست گرفتند و با شجاعت و دلیری از نام این مرز و بوم دفاع کردند و نگذاشتند حتی وجبی از خاک این مرز و بوم به دست دشمنان بیفتد متاسفانه نامی از بسیج حتی در یکی از میادین این شهر وجود ندارد.

دوستی گفت: شاید هشترود تنها شهرستانی است که در کشور که یک میدان آن به عنوان میدان بسیج نامگذاری نشده است. سپاه آماده است در عرض یکروز با کمک شهرداری و شورای شهر تمام کوچه‌ها  و میادین را به نام شهدا و ائمه اطهار مزین کند.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: متاسفانه در دوره های قبلی شورای شهر و شهرداری نام شهدا - ولایت و غدیر از برخی کوچه‌ها و میادین نیز حذف شده که باید هرچه سریعتر این اسامی مبارک در این خصوص تجدید نظر شود.

انتهای پیام/60002/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول