اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره استانی قرآن و ورزش مجتمع‌های شبانه‌روزی دختران

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کاشمر از برگزاری جشنواره استانی قرآن و ورزش مجتمع‌های شبانه‌روزی دختران کمیته امداد خراسان رضوی همزمان با دهه فجر به میزبانی این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره استانی قرآن و ورزش مجتمع‌های شبانه‌روزی دختران

سیدسعید عبداله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: این جشنواره قرآنی و ورزشی 9 بهمن‌ماه با پذیرش شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه می‌یابد.

وی با بیان این‌که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط امور فرهنگی کمیته امداد کاشمر، آماده میزبانی و برگزاری این جشنواره هستیم، یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در قسمت مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ و ترتیل و در بخش مسابقات ورزشی نیز در رشته‌های والیبال و تنیس روی میز با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کاشمر با اشاره به میزبانی موفق و قابل قبول این شهرستان در جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در سال‌های گذشته گفت: امیدواریم در این جشنواره نیز میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان در دومین شهر زیارتی استان باشیم.

گفتنی است، دانش‌آموزان دختر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در مجتمع‌های شبانه‌روزی این نهاد از شهرستان‌های کاشمر، نیشابور، تربت جام، جغتای و چناران به مدت 3 روز در مسابقات قرآنی و ورزشی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/2202/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول