اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس:

نبود اعتبارات برای تولید بنزین یورو 4 بهانه است

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس گفت: امروز میلیون‌ها و میلیارد‌ها تومان برای سلامتی مردم هزینه می‌شود، اما برای تولید بنزین یورو 4 با بهانه‌های نبودن اعتبارات از سوی مسئولان مواجه می‌شویم.

نبود اعتبارات برای تولید بنزین یورو 4 بهانه است

محمدعلی اسفنانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه بر اساس مصوبه دولت مقرر شده بود که بنزین یورو 4 از تیرماه امسال در اصفهان تولید و توزیع شود، اما هنوز این موضوع عملیاتی نشده است و در حال حاضر برخی از مسئولان عنوان می‌کنند که امروز کاهش آلاینده‌های جوی در کلان‌شهر‌ها باید بنزین یورو 5 تولید و توزیع شود، دیدگاه شما در این زمینه چیست، اظهار کرد: متأسفانه مسئولان برخلاف صحبت‌ها و وعده و وعید‌های خود در راستای تولید و توزیع بنزین یورو 4 هیچ عزم جدی برای عملیاتی شدن این مصوبه ندارند.

وی به‌ضرورت توجه و نگاه واقعی مسئولان به مشکل آلودگی هوای کلان‌شهر‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: رفع آلایندگی‌های جوی در کلان‌شهر‌ها و برطرف شدن گرفتاری‌های مردم عزم جدی مسئولان را برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اساسی در این زمینه را می‌طلبد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر تنها یک مانور تبلیغاتی از سوی مسئولان در راستای تولید و توزیع بنزین یورو 4 برای رفع کاهش آلایندگی‌های جوی در تهران، اصفهان شهر‌‌های دیگر ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر آلودگی در کلان‌شهر اصفهان همانند یک بیماری مهلک و خطرناک جان مردم را تهدید می‌کند، اضافه کرد: اما مسئولان هیچ عزم جدی برای رفع این گرفتاری ندارند و امروز آلودگی هوا به معضلی بزرگ برای اصفهانی‌ها تبدیل شده است.

اسفنانی با بیان اینکه آلاینده‌های جوی سبب بروز بیماری‌های بسیاری برای مردم می‌شود، تاکید کرد: امروز میلیون‌ها و میلیارد‌ها تومان برای سلامتی و رفع بیماری‌های مردم هزینه می‌شود، اما برای تولید بنزین یورو 4 و یورو 5 با بهانه‌های نبودن اعتبارات مورد نیاز برای تولید این بنزین از سوی مسئولان مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه نبود و کمبود اعتبارات برای تولید بنزین یورو 4 و یورو 5 تنها بهانه است، گفت: تولید این نوع بنزین برای رهایی از آلاینده‌های جوی در کلان‌شهر اصفهان ضروری است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید و توزیع بنزین با استاندارد یورو 4 و یورو 5 در اصفهان باشیم.

انتهای پیام/63004/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول