اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم گهر دورود:

کنار گذاشتن گهر از لیگ برای ورزش لرستان فاجعه به بار می‌آورد

کاپیتان تیم گهر دورود گفت: کنار گذاشتن تیم گهر دورود از مسابقات لیگ یک، برای ورزش لرستان فاجعه به بار می‌آورد.

کنار گذاشتن گهر از لیگ برای ورزش لرستان فاجعه به بار می‌آورد

مجید خمیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در خصوص شرایط حاکم بر تیم گهر پس از عدم شرکت این تیم در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تیم گهر از نظر مالی شرایط بدی دارد و حتی پولی برای هتل و ایاب ذهاب تیم نداریم؛ اوج مشکلاتمان در نرفتن به سیرجان خود را نشان داد و اگر این شرایط همچنان ادامه داشته باشد، ممکن است نتوانیم در بازی بعد نیز به میدان برویم به این ترتیب گهر را مسئولان از لیگ یک کنار خواهند گذاشت که فاجعه‌ای برای ورزش استان است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان به فکر تیم گهر نیستند، ادامه داد: از مسئولان استانی انتظار داریم که به این تیم کمک کنند و پولی را در اختیار باشگاه قرار دهند تا حداقل تیم هزینه‌های سفر را داشته باشد و مبلغی هم به بازیکنان پرداخت شود تا بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم.

کاپیتان تیم گهر دورود تصریح کرد: اگر تیم گهر دورود از مسابقات لیگ یک کنار گذاشته شود، کسی غیر از بچه‌های شهرستان دورود و استان لرستان ضرر نمی‌کند، بچه‌هایی که عاشق فوتبال هستند و تنها دلخوشی آنها همین گهر است.

وی اضافه کرد: من روزانه در سطح شهر با بسیاری از آنها رو در رو می‌شوم، هواداران گهر بسیار نگران تیمشان هستند و می‌خواهند کمک حال تیمشان باشند حتی برخی پیشنهاد می‌دهند که کارت‌های هواداری صادر شود تا به اندازه توانایی‌شان کمک کند.

کاپیتان تیم گهر دورود خواستار همکاری هر چه بیشتر مدیران و مسئولان استانی با مدیرعامل باشگاه گهر شد و افزود: واقعیت این است که حیدرپور به عنوان مدیرعامل باشگاه به تنهایی به دنبال رفع مشکلات تیم است، او مالک این تیم نیست که بتواند از جیب خود تمام مخارج را بدهد و فقط مدیرعامل است و اختیارات خاص خودش را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در یک تیم فوتبال هیئت مدیره و مالک برای تیم تصمیم‌گیری می‌کنند و مدیرعامل با ابزار و امکانات در اختیارش تیم را مدیریت می‌کند تا به اهداف خود برسد؛ اما تیم ما نه تنها هیچ ابزار و امکاناتی ندارد، بلکه مدیرعامل باید برای گرفتن امکانات و پول با خیلی‌ها بجنگد.

خمیسی ادامه داد: از همه مسئولان استانی می‌خواهم که بیایند در کنار تیم گهر و به حیدرپور کمک کنند تا وضعیت تیم ساماندهی شود، چراکه با دست خالی نمی‌توان کاری انجام داد، البته اینجا جا دارد از قائدرحمت نماینده دورود و همچنین از بهاروند نیز تشکر کنم که تاکنون به همراه حیدرپور به دنبال رفع مشکلات تیم بوده‌اند.

وی با اشاره به توان فنی تیم گهر خاطرنشان کرد: تیمی با این همه پتانسیل کسی نیست که به دردش برسد، تیمی که مقابل کره جنوبی که هشت بازیکن آن عضو تیم بزرگسالانش هستند، تنها با یک گل شکست می‌خورد و بازی با آن کیفیت را به نمایش می‌گذارد، این شرایط حقش نیست.

وی اظهار کرد: احمدزاده خالصانه در این تیم زحمت می‌کشد، همچنین بازیکنان هر چه در توان دارند، در زمین اجرا می‌کنند، اما با دست خالی که نمی‌توان معجزه کرد.

خمیسی گفت: من به عنوان کاپیتان این تیم و همچنین یک دورودی از مسئولان گله‌مند هستم، ای کاش فرزندان خود آنها نیز فوتبالیست بودند، تا درد ما را بفهمند و متوجه شوند که وقتی چند جوان از شمال کشور یا اراک یا هر جایی دیگر به نقطه‌ای دیگر از کشور می‌روند و چند ماه حتی خانواده خود را نمی‌بینند چه سختی‌هایی را متحمل می‌شوند، اما ما در قبال این جوانان چکار کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/2304/ز40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول