اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

پلیس گیلان آماده برخورد قاطعانه با مجرمان است

فرمانده انتظامی گیلان تعامل مرجع قضایی با پلیس را خوب توصیف کرد و گفت: مرجع قضایی مانند پلیس آماده برخورد قاطعانه با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه است.

پلیس گیلان آماده برخورد قاطعانه با مجرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی امروز در نشست کمیسیون امنیت اخلاقی پلیس با موضوع ساماندهی بهتر تالارهای عروسی و مبارزه با سرقت در ستاد انتظامی پلیس گیلان هدف از نظارت، کنترل و تلاش پلیس در تالارها را برگزاری بهتر مراسم ارزشمند عروسی و جشن‌های شادی عنوان کرد.

وی ارتقای جایگاه تالارها در جامعه خواسته پلیس از تالارداران ذکر کرد و گفت: مدیران تالار باید با رعایت مقررات صنفی جایگاه تالار را در جامعه بالا برده و به مکانی خاطره‌انگیز در اذهان تبدیل کنند.

فرمانده انتظامی گیلان ارتقای ارزش انسانی در جشن‌ها را مورد تأکید تالارداران قرار داد و افزود: تالارهای عروسی باید مکانی برای ارزش‌ها باشد.

وی خواسته پلیس از تالارها را در راستای مطالبات مردمی دانست و یادآور شد: تالار باید با رعایت مقررات صنفی، رضایت صاحبان جشن‌ها را نیز جلب کنند.

قائدرحمتی، تالار را اماکن عمومی خواند و خاطرنشان کرد: مدیر اماکن عمومی باید حرمت مهمان خود را حفظ کرده و او را از هر خطری مصون نگه‌دارد.

وی پلیس را حافظ ارزش‌ها و یاور مدیران تالارها معرفی کرد و یادآور شد: پلیس در راستای رعایت مقررات صنفی و حفظ شئونات اسلامی یاور مدیران تالارها است.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه تالارها باید ضمن برپایی مراسمات شئونات اسلامی و مقررات صنفی را دقیقاً رعایت کنند، تصریح کرد: هر عمل یا اقدامی که زمینه‌ساز ناهنجاری‌ها یا موجبات تنزل جایگاه انسانی باشد با اعمال قانون پلیس مواجه می‌شود.

وی یکی از راه‌های کاهش جرم در جامعه را بالا رفتن هزینه جرم دانست و افزود: با مشارکت مردمی و دست‌اندرکاران فرهنگی آموزشی باید زمینه وقوع جرم را در جامعه کاهش دهیم.

قائدرحمتی پیشرفت جامعه را نیز موجب پیچیدگی جرائم در جامعه خواند و تصریح کرد: مسلط بودن و به‌کار بردن علوم روز برای مقابله جرائم از ضروریات روز است.

وی به مسئولیت هر فرد برای کاهش وقوع جرم در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: همه ما نسبت به حفظ اموال و عمل به توصیه‌های پلیسی برای پیشگیری از وقوع جرم مسئول هستیم.

به گفته رئیس پلیس گیلان، استفاده از فناوری روز، کنترل سابقه‌داران، تشدید گشت‌زنی و هماهنگی مقام قضایی هزینه جرم را برای مجرمان بالا می‌برد.

وی از دیگر راه‌های بالا بردن هزینه جرم در جامعه را کنترل موثر مردم بر اموال خود و تعامل تاثیرگذار با پلیس دانست و یادآور شد: با عمل کردن به توصیه‌های پلیسی و انعکاس به‌موقع ناهنجاری و گزارش می‌توان عرصه را بر جولان‌دهی مجرمان برای وقوع جرم در جامعه کم کرد.

قائدرحمتی تعامل مرجع قضایی با پلیس را خوب توصیف کرد و متذکر شد: مرجع قضایی نیز مانند پلیس آمادگی برخورد قاطعانه با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه را دارد.

انتهای پیام/2300/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول